cidaily

۴۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پرتودهی مواد غذایی اشعه دادن 18 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 20

پرتودهی مواد غذایی (اشعه دادن)

تحقیقات در زمینه استفاده از اشعه یونیزه بلافاصله بعد از جنگ جهانی دوم آغاز گردید در آن زمان تصور می شد که اشعه می تواند تکنیک بسیار مناسبی برای حفاظت از مواد غذایی باشد. متاسفانه امیدها به طور کامل برآورده نگردید و امروه تعداد محدودی از فرآورده های غذایی وجود دارند که برای افزایش عمر نگهداریشان، از اشعه استفاده می شود. از جمله اشکالاتی که این روش دارد آن است که بعضی از محصولات که در معرض تابش اشعه قرار می گیرند نوعی طعم نامطبوع پیدا می کنند. این طعم عموماً نامطلوب بوده و برای مصرف کنندگان غیر قابل قبول است.

برخی از جنبه های فناوری اشعه دهی مواد غذایی

اشعه دهی مواد غذایی نوعی روش فیزیکی برای فرآوری محسوب می شود که شامل قراردادن ماده غذایی بسته بندی شده در برابر اشعه های گاما، اشعه X و الکترون می باشد.

منابع اشعه

مواد غذایی معمولاً با اشعة گاما و از طریق یک منبع رادیوایزوتوپ، الکترون ها و یا اشعه X تولید شده از طریق یک شتاب دهندة الکترونی اشعه دهی می شوند. منابع مشابهی برای سترون کردن ادوات مصرفی پزشکی با اشعه استفاده می شوند. بیش از 170 ابزار اشعه دهی تجاری در سراسر جهان برای اشعه دهی لوازم پزشکی به کار می روند. حدود یک سوم از این تجهیزات به صورت چند منظوره عمل می کنند و بدین ترتیب می توان محصولات غذایی را نیز فرآوری نمود. اگرچه، برای تولید اشعه های یونیزة مختلف باید از ابزار متفاوتی استفاده کرد، اما تغییرات شیمیایی که در اثر تشعشعات یونیزة مختلف ایجاد می شوند یکسان هستند. تنها اختلاف عملی مربوط به قدرت نفوذ آن ها، مقدار و تراکم ماده غذایی قابل فرآوری با اشعه می باشد. رادیوایزوتوپی که در اغلب طریق اشعه دهی کبالت طبیعی (59) در کانادا تولید می گردد. سزیم 137 حاصل از سوخت های هسته ای مصرف شده را می توان جانشین منبع رادیوایزوتوپ نمود. البته، در حال حاضر مصرف گسترده ای ندارد. جنبه های اقتصادی فرآوری با اشعة گاما قابل رقابت با سایر روش های فرآوری مواد غذایی می باشند.

شتاب دهنده های تجاری الکترون، پرتوهای الکترونی را با سطح انرژی مورد قبول قوانین اشعه دهی مواد غذایی تولید می کنند. البته الکترون ها به طور عمقی در مواد اشعه داده شده نفوذ نمی کنند. پرتوهای الکترونی در فلزات سنگین توقف کرده و اشعة X تولید می نمایند. این اشعه نفوذپذیری زیادی دارد، اما قسمت عمدة انرژی پرتو به صورت گرما در فلز از بین می رود. برای تجهیزات تجاری با ظرفیت بالا کل سرمایه لازم و هزینه هر یک از قسمت ها تقریباً برای پرتودهی های الکترونی و کبالت 60 یکسان است.

شتاب دهنده های اکترونی معمولاً برای اشعه دهی لایه های نسبتاً نازک مواد استفاده می شوند. جهت کنترل کیفیت ترجیحاً تابش الکترون را از یک طرف انجام می دهند زیرا هنگامی که به محصول تنها از یک طرف اشعه داده می شود برای آشکار سازی که در پشت محصول قرار دارد امکان کنترل مداوم و اطمینان از نفوذ پرتو به داخل محصول فراهم می گردد. حداکثر ضخامت محصولی با چگالی واحد نظیر آب باید 3/3 سانتی متر باشد (20) . حداکثر انرژی الکترون ها و تشعشعات X در اشعه دهی مواد غذایی باید به ترتیب 10 و 5 میلی الکترون ولت باشد تا واکنش های هسته ای را در محصولات اشعه داده شده محدود کند، زیرا این واکنش ها سبب رادیواکتیوشدن ماده غذایی می شوند. میانگین انرژی اشعة گامای کبالت60، 25/1 میلی الکترون ولت می باشد که پایین تر از حد تعیین شده است. پژوهش ها نشان می دهد که رادیواکتیویته ایجاد شده در این سطوح انرژی از رادیواکتیویته طبیعی مواد غذایی که به سبب 40K و 14C ایجاد می شوند کمتر است. علاوه بر آن، فعالیت ایجاد شده در طی 24 ساعت اولیه پس از اشعه دهی با فاکتور تجزیه بین 20-10 به سرعت از بین می رود. رادیواکتیویته طبیعی در طول زمان نگهداری مواد غذایی چندان کاهش نمی یابد (9). اگر ضخامت محصول کم و ظرفیت ورودی آن زیاد باشد تجهیزات پرتوهای الکترونی مزایای اقتصادی بیشتری نسبت به اشعه دهی با کبالت 60 خواهند داشت. همچنین، منبع اشعه X را می توان هنگامی که مورد استفاده نیست خاموش نمود، اما منبع کبالت 60 را حتی هنگامی که مورد استفاده قرار نمی گیرد باید همچنان روشن نگاه داشت تا خود از بین برود. اندازه منبع با دوز اشعه دهی و سرعت ورودی افزایش پیدا می کند و از رابطة ذیل به دست می آید (20) .

در این رابطه S اندازه منبع (kw)، X سرعت ورودی (Kg/h)، D شدت دوز (KGy) و F جزئی از انرژی اشعه است که معمولاً به طور مؤثری جذب می شود. میزان F به طرح هندسی دستگاه پرتویابی، شکل محصول و چگالی آن بستگی دارد. ارزش F در اغلب موارد برای شتاب دهندة الکترونی، کبالت 60 یا تجهیزات اشعة X به ترتیب 40/0 ، 25/0 و 05/0 می باشد(20). اندازة منابع کبالت 60 معمولاً برحسب کوری یا بکورل (Bq) اندازه گیری می شود:

مطالعات تطبیقی در مورد اثرات تشعشعات گاما و پرتوهای الکترونی، برای طراحی واحدهای اشعه دهی و ایجاد شرایط اشعه دهی مواد غذایی بسیار مهم هستند. بر پایة نتایج مطالعات بی شماری که در









سایر محصولات :
پرتودهی مواد غذایی اشعه دادن 18 ص

پرتودهی مواد غذایی اشعه...

دانلود کارآموزی عمران..

دانلود کارآموزی عمران.....

پایان نامه مهندسی شیمی گاز 26ص

پایان نامه مهندسی شیمی گاز...

پایه‌ریزی مقررات پایشی در ccps 7ص

پایه‌ریزی مقررات پایشی در ccps...

دانلود کار آموزی برق الکترونیک انتقال و توزیع برق شرکت توزیع برق گچساران ..

دانلود کار آموزی برق...

پالایش نفت

پالایش نفت...

پاستوریزه سازی 8 ص

پاستوریزه سازی 8 ص...

پارانشیم پهن برگان

پارانشیم پهن برگان...

دانلود کارآموزی عمران..

دانلود کارآموزی عمران.....

تاثیر آلودگی بر گیاهان

تاثیر آلودگی بر...

تاثیر آلودگی بر گیاها1

تاثیر آلودگی بر گیاها1...

دانلود کار ورزی در کشت و صنعت کارون شوشتر..

دانلود کار ورزی در...

تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سلامت روان

تاثیر آموزش مهارتهای زندگی...

تابع

تابع...

دانلود کارآموزی عمران، راه سازی ..

دانلود کارآموزی عمران، راه سازی...

تأثیر روش تدریس در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی

تأثیر روش تدریس در پیشرفت تحصیلی ...

تأثیر انجماد بر کیفیت مواد غذایی

تأثیر انجماد بر کیفیت مواد غذایی...

دانلود گزارش کارآموزی شرکت سنگ راه خوی احداث راه های روستایی منطقه قطور..

دانلود گزارش کارآموزی شرکت سنگ راه...

تآثیر سردخانه بر روی مواد غدایی

تآثیر سردخانه بر...

بیوشیمی

بیوشیمی...

دانلود طرح مقدماتی کارخانه تولید طناب نایلونی..

دانلود طرح مقدماتی...

بیمهرگان

بیمهرگان...

بیماریهای گاوی 1

بیماریهای گاوی 1...

بیماریهای متابولیکی گاو شیری

بیماریهای متابولیکی گاو شیری...

بیماری های مشترک بین انسان وحیوان

بیماری های مشترک بین...

دانلود کار آموزی پتروشیمی امیر کبیر واحد پلی اتیلن سبک خطی LLDPE..

دانلود کار آموزی...

بیماری آنفلوانزای مرغی

بیماری آنفلوانزای مرغی...

بگذاریم حیوانات زندگی کنند

بگذاریم حیوانات زندگی...

بیولوژی میتوکندری

بیولوژی میتوکندری...

مقاله . پیچیدگی برگ هلو Peach Leaf Curl

مقاله . پیچیدگی برگ هلو Peach Leaf...

بیماری های طیور

بیماری های طیور...

مقاله . پیریت

مقاله . پیریت...

بیماریهای گاوی

بیماریهای گاوی...

مقاله . پیدایش اینترنت

مقاله . پیدایش اینترنت...

مقاله . پژوهش جامعه‌شناختى و روش‌هاى تخصصى آن

مقاله . پژوهش جامعه‌شناختى و...

بیماری ورم پستان و بهداشت پستان دام

بیماری ورم پستان...

مقاله . پیدایش ترک در ساختمان

مقاله . پیدایش ترک...

بولتن آموزشی آنفلو آنزای طیور

بولتن آموزشی آنفلو آنزای طیور...

بوقلمون

بوقلمون...

مقاله . پیامدهای کارآفرینی

مقاله . پیامدهای کارآفرینی...

مقاله . پوکی استخوان

مقاله . پوکی استخوان...

بودجه ریزی عملیاتی

بودجه ریزی عملیاتی...

مقاله . پوشش

مقاله . پوشش...

بهینه سازی فعالیت میکروارگانیسمها در تصفیه فاضلاب 23ص

بهینه سازی فعالیت میکروارگانیسمها...

مقاله . پودر شفیره کرم ابریشم – یک ماده غذایی غیر متداول

مقاله . پودر شفیره...

بهداشت روانی

بهداشت روانی...

مقاله . پودر رنگ

مقاله . پودر رنگ...

مقاله . پنج توانمندی لازم در گستره کار رهبری

مقاله . پنج توانمندی لازم در گستره...

مقاله . پمپ های هیدرولیکی

مقاله . پمپ های هیدرولیکی...

بهداشت روان 30ص

بهداشت روان 30ص...

گزارش کارورزی در محل احداث پارک ناز 14 ص
گزارش کاراموزی ترانسفور ماتور قدرت گازی GIS ایمنی درانتقال 51 ص
گزارش کارآموزی دادگاه عمومی 218 ص
گزارش کارآموزی گزارش کارآموزی شرکت داروسازی ثامن 71 ص
گزارش کارآموزی کامپیوتراداره فن آوری و اطلاعات راه آهن خراسان 16 ص
گزارش کار طراحی مدار چاپی (طرز کار با نرم افزار PROTEL 99 SE) 37 ص
خشک کردن 26ص
گزارش کارآموزی دادگاه عمومی 218 ص
گزارش کاراموزی ترانسفور ماتور قدرت گازی GIS ایمنی درانتقال 51 ص
گزارش کارورزی در محل احداث پارک ناز 14 ص
گزارش کارورزی در محل احداث پارک ناز 14 ص
گزارش کاراموزی ترانسفور ماتور قدرت گازی GIS ایمنی درانتقال 51 ص

کلمات کلیدی :شتاب دهندة الکترونی غذایی اشعه دادن واد غذایی اشعه اشعه دهی واد غذایی دهی واد رتوهای الکترونی اشعه دادن اشعه داده اده غذایی الکترونی بالت داده شده اندازه نبع غذایی الکترون الکترونی استفاده انرژی رآوری تولید ایجاد
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

خشک کردن 26ص

خشک کردن 26ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 26

تعریف

خشک کردن، یکی از روش های نگهداری طولانی مدت از غذاهاست. این فرایند با گرفتن آب موجود در ماده غذایی صورت می گیرد. آب خود سبب فساد ماده غذایی شده و به رشد موجودات ریز زنده کمک می کند. معمولاً آب موجود در ماده غذایی ضمن تبخیر از دست می رود (خشک کردن در جریان هوا، خشک کردن زیر نور آفتاب، دودی کردن یا خشک کردن به وسیله باد). اما در خصوص خشک کردن ماده غذایی به وسیله منجمد کردن آن، ماده غذایی را ابتدا در فریزر قرار می دهند و پس از یخ بستن، آب موجود در آنرا طی فرایند تصعید (تبدیل جامد به گاز) می گیرند. روش های مختلفی برای خشک کردن مواد غذایی وجود دارد. هر کدام از این روش ها، مزایای خاص و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. بسیاری از غذاها و میوه ها را با استفاده از این روش می توان تا مدت طولانی نگهداری نمود، از جمله گوشت گاوی که در نور آفتاب خشک شده باشد، میوه هایی که آب بسیار زیادی دارند همچون کشمش، آلو، انجیر و خرما. استفاده از گوشت های نمک سود و خشک شده در تهیه غذاهای سنتی کاربرد دارد. ابتدا گوشت را به مدت چند روز داخل آب نمک قرار می دهند تا گوشت همچنان سالم بماند. سپس گوشت را در برابر نور آفتاب قرار می دهند تا خشک شود. این کار را در فصل های سرد انجام می دهند؛ زمانی که دمای هوا در روز، زیر صفر باشد. سپس گوشت حاصله را طی فرایندهای دیگری عمل آورده و بعد از آن می توان از این گوشت برای تهیه سوپ یا دیگر غذاها استفاده نمود.

روش هایی جدید برای نگهداری غذا

این روزها فناوری در جای جای زندگی شهری و حتی روستایی ما ریشه دوانیده است، بخصوص در زمینه صنایع غذایی فناوری های جدید پیشرفت های قابل توجهی در زمینه فرآوری و بسته بندی نشان داده اند که به این ترتیب می توانیم یک نوع ماده غذایی را مدتها حتی دور از شرایط ویژه ، سالم نگه داریم ، اما با توجه به اثرات بیماری زای مواد نگهدارنده اقبال عمومی به سمت موادغذایی خشک شده افزایش یافته است.شاید با شنیدن نام موادغذایی خشک شده به یاد لواشک ها و برگه های زردآلویی بیفتیم که از دوران کودکی همراهمان بود و در بساط مادر بزرگ و پدر بزرگ بیشتر پیدا می شد، اما امروزه این صنعت فقط به چند ماده غذایی محدود نمی شود و طیف وسیعی از محصولات غذایی را در بر می گیرد.بد نیست بدانیم که تنها راه خشک کردن موادغذایی تازه حرارت دادن به آنها نیست. در تولید محصولات خشک شده چند عامل اصلی بیشتر از هم جلب توجه می کند.شماری از این عوامل که از همه مهتر است حفظ شکل ظاهری ، رنگ ، بو و مزه آنهاست. شاید خود شما هم بارها و بارها برای این کار اقدام کرده اید و نتیجه چیز مطلوبی از آب در نیامده باشد.دکتر سیدعلی مرتضوی ، عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد می گوید: در بسیاری از مواقع ، حفظ ساختار اولیه سلولی نه تنها به نوع فرآیند خشک کردن محصولات بلکه به چگونگی انجماد آنها بستگی دارد.هنگام خشک کردن محصولات آبداری مثل میوه ها و سبزیها امکان دارد در طول فرآیند غشاهای سلول آسیب ببینند یا سالم باقی بمانند.فرآیند خشک کردن نه تنها آب ماده غذایی را تقلیل می دهد، بلکه خواص فیزیکی بیوشیمیایی و شیمیایی مثل فعالیت آنزیمی ، فساد میکروبی ، تردی ، سفتی ، طعم و رایحه ماده غذایی را هم دستخوش تغییر می کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حین خشک کردن سبزیها به صورت سنتی دچار همین مشکل شده باشید و نتیجه کار چیز چندان جالبی از کار در نیامده باشد این موضوع اغلب به شیوه غلط خشک کردن بر می گردد و چیزی که عامل اصلی آن است ، اغلب میزان آب موجود در سبزیها و میوه ها است ؛ اما در صنعت سعی شده است با ترفندهایی جلوی تخریب بیشتر را بگیرند یکی از این فوتهای کوزه گری تعیین میزان آب در موادغذایی و پایداری آن است.پایداری آب فساد میکروبی و تخریب شیمیایی موادغذایی تا حد بسیار زیادی به آب بستگی دارد. معمولا با توجه به فعالیت آب و محتوای موادغذایی تغییرات میکروبی ، فیزیکی ، ساختمانی ، واکنش های آنزیمی و غیر آنزیمی ، تخریب مواد مغذی ، عطر و طعم موادغذایی و... مورد بررسی قرار می گیرند.دکتر مرتضوی می گوید: سلولهای زنده به وضعیت آب محیط اطرافشان حساس هستند، توانایی میکروارگانیسم ها برای رشد و تولید سموم به فعالیت آب محیط بستگی دارد، حتی ثابت شده که حداقل فعالیت آب مورد نیاز برای تولید توکسین (سم مهلکی که بر اثر فعالیت میکروارگانیسم های مضر تولید می شود) اغلب از حداقل فعالیت آب مورد نیاز برای رشد بیشتر است.اما فعالیت های آنزیمی در فرآورده های غذایی با فعالیت آب کمتر از 75درصد مهار می شود و معمولا تیمار حرارتی کوتاه مدت مثل سفید کردن سبزی های خام ، برای غیرفعال سازی آنزیم ها استفاده می شود.البته در بعضی موارد فعالیت های آنزیمی مثل تولید گلوکز از نشاسته در حین فرآوری خوراک دام ، موجب بهبود خصوصیات حسی مواد غذایی می شود؛ اما در موارد دیگر به دلیل تاثیرات نامناسب این نوع مواد بر ترکیبات تغذیه ای در مواد غذایی نامطلوب به نظر می رسد. متداول ترین واکنش های غیرآنزیمی در فرآورده های غذایی با رطوبت کم ، واکنش قهوه ای شدن است. قهوه ای شدن مشکل بزرگی در سر راه خشک کردن مواد غذایی است اما قهوه ای شدن بسیاری از مواد غذایی با توجه به تاثیری که در رنگ ، بو و مزه می گذارد، در بعضی صنایع مطلوب و در بعضی دیگر نامطلوب است.در بسیاری از موارد جلوگیری از واکنش قهوه ای شدن ، از افت مواد مغذی مثل اسیدهای آمینه جلوگیری می کند که به نظر می رسد هدف بسیاری از تولیدکنندگان باشد.مزه و طعمی که می پردترکیباتی که در ایجاد مزه نقش دارند. به طور طبیعی ترکیبات شیمیایی هستند که در مواد غذایی ، فشار جزیی نسبتا بالایی دارند. نتیجه خشک کردن ، تبخیر و از دست دادن این ترکیبات است که در حین گرم کردن محصول و از دست دادن آب اتفاق می افتد.به همین دلیل است که اغلب راههای سنتی برای خشک کردن مواد غذایی چندان مطلوب نیست.خشک کردن با هوای داغ هدف عمده خشک کردن ماده غذایی، افزایش ماندگاری محصول نهایی است. کاهش رطوبت محصول ، در فرآیند خشک کردن تا حدی انجام می شود که رشد میکروبی واکنش های شیمیایی را محدود کند.در اکثر فرآیندهای خشک کردن ، از هوای داغ استفاده می شود؛ اما سالیان متمادی است که در سراسر









سایر محصولات :
خشک کردن 26ص

خشک کردن...

تحقیق در مورد معرفت خدا

تحقیق در مورد معرفت خدا...

خشونت خانگی علیه زنان 25 ص

خشونت خانگی علیه...

تحقیق در مورد معاویه و جنگ جمل 20 ص

تحقیق در مورد معاویه و جنگ...

خشم و کنترل آن 13ص

خشم و کنترل آن 13ص...

خشم 27ص

خشم 27ص...

تحقیق در مورد مشکلات و معضلات جوانان در جامعه 19ص

تحقیق در مورد مشکلات...

خشم 17ص

خشم 17ص...

تحقیق در مورد مشخصات چند فروشگاه اینترنتی

تحقیق در مورد...

دانلود کارت ویزیت لایه باز شیشه بری

دانلود کارت ویزیت لایه باز شیشه...

خزندگان از مهره داران خونسرد می

خزندگان از مهره داران خونسرد می...

تحقیق در مورد مشارکت والدین در فرایند تعلیم و تربیت فرزندان 21 ص

تحقیق در مورد...

خرپا

خرپا...

تحقیق در مورد مشارکت خانواده در برنامه¬های آموزشی و تربیتی مدارس 17 ص

تحقیق در مورد مشارکت خانواده در برنامه¬های...

خدمات آزمایشگاهی در واحد نفت خام

خدمات آزمایشگاهی در...

ختلالات متابولیکی در گاوهای شیری

ختلالات متابولیکی در...

تحقیق در مورد مسمومیت نیتراتی در نشخوار کنندگان

تحقیق در مورد...

خانواده درمانی

خانواده درمانی...

تحقیق در مورد مسمومیت به وسیله گیاهان

تحقیق در مورد...

حیوانات استرالیا کانگورو

حیوانات استرالیا ...

تحقیق در مورد مسکن در ایران 14 ص

تحقیق در مورد مسکن در ایران 14...

حیوانات اهلی

حیوانات اهلی...

حل مسائل برنامه ریزی خطی

حل مسائل برنامه ریزی...

حکومت ترکیه

حکومت ترکیه...

حقوق 38ص

حقوق 38ص...

حقوق و تکالیف جهانگردان در ایران 11ص

حقوق و تکالیف جهانگردان...

حقوق مدنی کامل 128ص

حقوق مدنی ...

حقوق عمومی و حقوق خصوصی 6ص

حقوق عمومی و حقوق خصوصی 6ص...

حقوق زن و مرد در جامعه 19ص

حقوق زن و...

تحقیق درباره عشایر خوزستانpdf

تحقیق درباره عشایر خوزستانpdf...

تحقیق در مورد مسابقه تفسیر سوره فجر 11 ص

تحقیق در مورد...

طرح کسب و کار، احداث استخر، سونا و جکوزی سرپوشیده بانوان

طرح کسب و کار،...

حقوق اساسی مردم ایران درقانون اساسی 13ص

حقوق اساسی مردم ایران درقانون...

تحقیق در مورد مسأله انسان

تحقیق در مورد مسأله...

حشرات

حشرات...

کاروزی 2 راهنمایی و مشاوره دبیرستان ائمه مظلوم

کاروزی 2 راهنمایی و مشاوره دبیرستان...

تحقیق در مورد مسأله انسان 32 ص

تحقیق در مورد مسأله...

تحقیق در مورد مسأله انسان 30 ص

تحقیق در مورد...

کارآموزی کاردانی معماری تعاونی مسکن مهر 11 ماهشهر، واحد صنعت و ارتباطات

کارآموزی کاردانی معماری...

تحقیق در مورد مرگ

تحقیق در مورد مرگ...

تحقیق در مورد مرگ چیستی ؟ 20ص

تحقیق در مورد مرگ...

ارزیابی نرخ خوردگی در کولینگ تاورها

ارزیابی نرخ خوردگی در...

تحقیق در مورد مروری بر پیشینه خط کوفی

تحقیق در مورد مروری بر پیشینه خط...

کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل با پاورپوینت

کارآفرینی پرورش و نگهداری زنبور عسل...

تحقیق در مورد مروری بر کاربردهای مواد جانبی حاصل از کارخانجات چرم و سالامبور در تغذیه طیور گوشتی

تحقیق در مورد مروری بر...

حسابداری ثبت شرکت ها 50ص

حسابداری ثبت شرکت...

تحقیق در مورد مرکبات دزفول a 200

تحقیق در مورد مرکبات دزفول a...

تحقیق در مورد مرز میان پنهان و آشکار پولشویی 17 ص

تحقیق در مورد...

حزب چپ آلمان

حزب چپ آلمان...

تحقیق در مورد مدیریت پیمان 15 ص

تحقیق در مورد مدیریت پیمان 15 ص...

چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
چک 10ص
چپ انقلابی و تشکلات کارگری
ماست 5ص
چربی
کنسرو سازی 63 ص
یون
شرکت پیشتاز قطعه سناباد ( M S T GROUP ) 109 ص
کنسرو سازی 63 ص
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن

کلمات کلیدی :کردن مواد ذایی مواد ذایی ماده ذایی ماده ذایی واکنش های های نزیمی کردن مواد ستگی ارد نور فتاب فعالیت موادغذایی نزیمی واکنش ستفاده یمیایی میکروبی فرآیند
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

گرم کردن آب با برق

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 34 صفحه


قسمتی از متن .doc :

بسمه تعالی

دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

دانشکده عمران

موضوع :

سیستم های حرارتی و برودتی

استاد : آقای مهندس غفار پور

دانشجو : مریم امیری

عمران 83

گرم کردن آب با برق

1

آبگرمکنهای برقی نوع فشاری

2

آبگرمکنهای برقی نوع مخزنی

3

آبگرمکنهای برقی نوع باز- خروجی

4

آبگرمکنهای گازی

5

آبگرمکنهای ذخیره ای

7

آبگرمکنهای گردشی

7

سیستمها

8

آسایش حرارتی منتشر کننده های گرمایی آب گرم و بخار

9

منتشر کننده های آب گرم و بخار

11

رادیاتورها

11

پانلهای تابشی

13

بخاری همرفتی با جریان طبیعی

14

بخاری همرفتی بادبزنی

15

بخاریهای سطحی واحدی

15

نمونه تهویه کننده اطاقی (کولر گازی)

17

واحد تولید حرارت و برودت با گرمکن الکتریکی

19

واحد تولید حرارت و برودت با پمپ حرارتی

20

چیلر جذبی

23

هواشوی (ایرواشر)

24

کندانسور هوایی (هوا- خنک)

25

کندانسور تبخیری

26

کندانسور آبی (آب – خنک)

26

گرم کردن آب با برق

در حال حاضر هزینه گرم کردن آب با برق گرانتر از هزینه گرمایی سوختهای دیگر تمام می شود و در زمان استقرار آبگرمکنهای برقی باید به مسئله حفظ گرما توجه کرد . در این رابطه باید نکات زیر را مورد توجه قرارداد:

1- منبع ذخیره آب گرم را باید به ضخامت حداقل mm 50 – ترجیحاً mm 75- با یک ماده عایق خوب به طور کامل عایق بندی کرد.

2- آب گرم نباید در لوله هایا رادیاتورهای حوله خشک کن گردش داشته باشد.

3- طول لوله های نقاط تخلیه به ویژه در سینکهای ظرفشویی باید به حداقل کاهش یابد.

4- از گردش آب تک لوله ای در لوله های آب گرم یا لوله های هواکش باید جلوگیری کرد.

5- با عدم عایق بندی بخشی از منبع آب گرم نباید امکان گرم شدن گنجه های لباس خشک کن را فراهم ساخت.

6- یک ترموستات موثر باید کنترل دمای آب را در دمای حداکثر oc 60 برای آب سخت موقت و حداکثر oc 71 برای آب سبک بر عهده داشته باشد دمای پایین تر آب سخت موقت به نحو چشمگیریی از میزان رسوب آهک می کاهد.

آبگرمکنهای برقی نوع فشاری :

این آبگرمکنها همواره باید از طریق مخزن ذخیره آب سرد تغذیه شوند. ظرفیت آبگرمکنهای نوع فشاری از 50 تا 450 لیتر متفاوت است. یکی از مفیدترین این آبگرمکنها ، آبگرمکن زیرسینکی نام دارد که این آبگرمکن به دو المنت گرمایی مجهز است، یکی از المنتها در نزدیکی سطح فوقانی قرار دارد که حدود 23 لیتر آب گرم را برای مصرف عمومی حفظ می کند . المنت تحتانی زمانی گرم می شود که









سایر محصولات :
گرم کردن آب با برق

گرم کردن آب با...

دانلود رشته علوم تربیتی ترم6 تحلیل محتوای کتاب علوم دوم ابتدایی..

دانلود رشته علوم تربیتی ترم6 تحلیل...

گرما

گرما...

تحقیق در مورد درمان شکستگی ها

تحقیق در مورد درمان ...

ضرورت واهمیت محیط ومساحت دایره.؛

ضرورت واهمیت محیط ومساحت...

گرانش

گرانش...

تحقیق در مورد درد عضو مجازی

تحقیق در مورد درد عضو مجازی...

محیط و آلودگی

محیط و آلودگی...

دانلود رشته علوم تربیتی ترم6 تحلیل محتوای کتاب علوم دوم ابتدایی..

دانلود رشته علوم تربیتی...

تحقیق در مورد درباره نظریه مولکولى تکامل 9ص

تحقیق در مورد...

مبدلهای صفحه ای CBE 29 ص

مبدلهای صفحه ای CBE...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره ایدز و اعتیاد

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره ایدز...

تحقیق در مورد خیار 50 ص

تحقیق در مورد خیار 50 ص...

مراحل تقطیر

مراحل تقطیر...

دانلود کـــــــــارورزی2..

دانلود کـــــــــارورزی2.....

تحقیق در مورد خیابان سازی

تحقیق در مورد خیابان...

ماهواره

ماهواره...

تحقیق در مورد توسعه روستایی 21 ص

تحقیق در مورد...

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و بهبود عملکرد عاطفی..

دانلود گزارش کارورزی 2 تقویت و...

تحقیق در مورد دانستنی هایی از تغذیه

تحقیق در مورد دانستنی هایی از تغذیه...

لیزر در دوران تمدن یونان ـ روم

لیزر در دوران تمدن...

درس پژوهی علوم تجربی دبستان زمین پوی.؛

درس پژوهی علوم تجربی...

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم..

دانلود طرح درس سالانه اجتماعی سوم.....

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره هورمون های Androgensاستروئید طبیعی و Estrogen

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

ماهواره های مصنوعی

ماهواره های مصنوعی...

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی درس شنیدن.؛

درس پژوهی علوم پنجم ابتدایی درس شنیدن.؛...

ماهواره های جاسوسی

ماهواره های جاسوسی...

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های آموزشی دبیری زبان وادبیات عرب..

دانلود گزارش کارورزی 2 طراحی فعالیت های...

ماهواره ها و فرکانس های مخابراتی

ماهواره ها و فرکانس های مخابراتی...

درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم.؛

درس پژوهی ریاضی پنجم...

دانلود املا پستچی پایه چهارم..

دانلود املا پستچی...

لیزر 2

لیزر 2...

درس پژوهی تغییرات مواد.؛

درس پژوهی تغییرات مواد.؛...

دانلود اجتماعی چهارم جهت های جغرافیایی درس ششم..

دانلود اجتماعی چهارم جهت های جغرافیایی...

لایه اوزن

لایه اوزن...

لیزر جوشکاری با لیزر و لیزیک و

لیزر جوشکاری با لیزر...

دانلود طراحی تکلیف یادگیری علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی و دبستان..

دانلود طراحی تکلیف یادگیری علوم تربیتی گرایش...

کارورزی علوم تربیتی گرایش دبستان و پیش دبستان.؛

کارورزی علوم تربیتی گرایش دبستان و...

دانلود پاورپوینت سیستم عامل BackTrack

دانلود پاورپوینت سیستم عامل...

لیزر 2

لیزر 2...

دانلود گزارش کارورزی5 مسئله یابی و گزارش کارورزی6 توصیف ساعت تدریس معلم..

دانلود گزارش کارورزی5...

کوره های القایی

کوره های القایی...

گزارش کارورزی 4.؛

گزارش کارورزی 4.؛...

کلکتورهای خورشیدی مجهز به تانک ذخیره انرژی 59 ص

کلکتورهای خورشیدی مجهز...

دانلود کارورزی۳ کنش پژوهی علوم تربیتی گرایش پیش دبستانی ودبستانی..

دانلود کارورزی۳ کنش پژوهی علوم...

کنش بین گرانش و فوتون

کنش بین گرانش و فوتون...

کارورزی ۳٫راهنمایی و مشاوره.؛

کارورزی ۳٫راهنمایی و مشاوره.؛...

کاویتاسیون

کاویتاسیون...

پاورپوینت جامع وکامل درباره انگیزه های شروع سوءمصرف مواد

پاورپوینت جامع وکامل درباره انگیزه...

خانه داوودی مشهد +معماری
خاتم سازی
جوشکاری خال، شکاف و طرح
جایگاه ممتاز معماری اسلامی در هنر جهان
تعریف میدان
ضرر و شیوه های جبران آن در نظریه مسئولیت مدنی در حقوق ایران
روابط معلم و دانش آموز
پایان نامه دوپینگ و داروهای غیرمجاز ورزشی
تاثیر آموزش هنر در مدارس دوره ی ابتدایی
رابطه مفهوم گناه و جرم
شستشوی پشم
رنگرزی بر روی پنبه
بررسی روشهای بهبود رنگرزی الیاف پنبه با رنگزاهای طبیعی
روابط معلم و دانش آموز
تفکیک قوا 14 ص

کلمات کلیدی :برقی نوع لوله های سخت موقت این آبگرمکنها است یکی نوع فشاری داشته باشد ننده های تولید حرارت آبگرمکنهای رمایی ذخیره
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد صنعت مبلمان در روسیه 7 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


قسمتی از متن .doc :

Russia Furniture

صنعت مبلمان در روسیه

صادرات و واردات مبلمان اداری روسیه، متاثر از کشور و منطقه جغرافیایی می باشد. چوب از قدیمی ترین مصالح استفاده شده ی بشر برای مبلمان می باشد.

طی قرن ها به تدریج مصالح جدیدی مانند: فلز، پلاستیک، ام دی اف و غیره، جایگزین چوب شدند. اما امروزه از آنجائیکه دنیا با مواد متغیر شیمیایی و مضر مواجه است، انسان باید در جستجوی مصالح بی خطر، برای محیط زیست باشد، بنابراین بشر دوباره به چوب روی آورد.

سهم بازار چوب در مبلمان، هر ساله رو به افزایش است، اما اگر ما نگاه دقیقی به بازار مبلمان روسیه داشته باشیم، پی خواهیم برد که این پروسه، به طرز شدیدی در کشور روسیه، رو به پایین است.

یکی از بزرگترین تولید کنان در صنعت مبلمان روسیه است.

“IKEA” چهار سال پیش ، اولین فروشگاهش را در روسیه افتتاح کرد. هنوز سهم فروش برای صنعت چوب مبلمان روسیه خیلی کمتر از اروپا است، و این به آن علت است که تقاضای زیادی برای محصولات چوب مبلمانی به طور ویژه برای روسیه می باشد.

هدف اصلی در این بحث، این است که طراحی یک کارخانه که قادر به تولید مبلمان از چوب باشد در محدوده این شرکت، در روسیه مناسب است.

انتخاب ساخت و ظاهر کلی براساس تحقیق بازار روسیه می باشد. تمامی نیازهای زیست محیطی و فنی، بر اساس مشخصات درونی این شرکت می باشد. تولید مبلمان طراحی شده از نقطه نظرات اقتصادی و فنی باید چک شود.

بیشتر طرح های مبلمان در روسیه، متاثر از نقوش گل و گیاه و برگ است. و همچنین طرح هایی که در داخل مبلمان به عنوان تزئین به کار می رود ( منبت کاری) ، دسته های مبل ها، پشتی صندلی ها، پایه ها و حتی پارچه های به کار رفته در عناصر و جزئیات مبلمان.

طرح هایی با پیچیدگی های زیاد و پر نقش و نگار و استفاده از رنگ های شاد و گرم و استفاده از نقوش هندسی بر روی سطح میز ها. به طور کلی طرح ها و سمبل های موجود در مبلمان روسیه، بسیار پر تجمل و پر نقش و نگار هستند و بیشتر از نقوش گیاهان و گل و بوته الهام گرفته است. استفاده از پارچه های با همان نقوش و همچنین استفاده از تنالیته های رنگی گرم و شادهم در معماری و دکوراسیون داخلی و هم در مبلمان داخلی منازل و موزه ها و کاخ های روسیه.

راش Brish

نام علمی این چوب Faguskhl نام فارسی و بومی راش و مرس و نام انگلیسی آن Beech است.از خواص ظاهری چوب راش درون نامشخص و به رنگ کرم مایل به قرمز است.

دوایر سالیانه فشرده و در نتیجه در مقاطع طولی دارای خطوط کم و بیش مشخص ناشی از آن است. از بارزترین خوصوصیات شاید بتوان به پره های چوبی در مقاطع طولی اشاره کرده که در مقاطع شعاعی به پرمگسو در مقاطع مماسی به دوک معروفند و این پره ها به صورت لکه های قرمز دیده می شوند چه بسا گاهیاین پرمگس های زیبا عیب محسوب می شوند چرا که به عقیده نجاران این بخشهای چوب پس از رنگ کاری سیاه می شوند.گونه راش چوبی نیمه سنگین و دارای بافتی همگن است و تقریبا" مقاوم در برابر حشرات و قارچهاست .گرد بینه های درجه1 و 2راش در ایران بیشتر به مصرف کارخانجات روکش و تخته لایه می رسدو گرده بینه های درجه 3 پس از تبدیل به الوار به بازار تهران (پل چوبی) روانه می شوند.بنا به اطاعات بازار میزان تفاوت قیمت آن در6 ماه نخست در بازار تهران بوده است.به دلیل بافت همگن و درجه سختی مناسب این چوب بیشترین تقاضا را برای خرید به منظور تهیه مبل در بازار دارد.همچنین به دلیل قابلیت آغشتگی با انواع محلولهای حفاظتی بیشترین گونه مصرفی در کارخانه های اشباع است.البته اخیرا" گونه های خارجی راش از طریق آذربایجان وارد ایران شده است که بنا به اعدای مبل سازان و فروشندگان چوب کیفیت چوب راش ایرانی را ندارد ولی به دلیل ابعاد و رطوبت مناسب تخته ها میزان ضایعات کمتری،در امر فرآیند تولید دارد.

توسکا:Alnus

دو گونه توسکای قشلاقی و ییلاقی به نام های علمی Alnus subcordate و glutionose alnus در ایران وجود دارد.نام های محلی توسکا،تسکا و توسه است.چوب درون نامشخص ،رنگ کرم مایل به قرمز،دوایر سالیانه پهن با حدودنسبتا"مشخص و موجدار در مقطع عرضی و پره چوبی آجری شکل قرمز در مقطع شعاعی و دوک های ظریف(پره ها)در مقطع مماسی از خصوصیات ظاهری چوب است.چوبی نیمه سنگین تا سبک است که به دلیل پراخت و رنگ پذیری شکاف خوری و ابزار خوری خوب در صنعت مبلمان مصرف دارد ولی کم دوام بوده که البته در آب دوام قابل توجهی دارد.بیشترین میزان فروش را در بازار چوب فروشان پس از راش را داراست که البته در حال حاضر مهمترین مورد مصرف آن طبق امار موجود در کارخانه جات تخته لایه سازی آن در برابر آب در ساختن بناهای آبی نیز مصرف می شود قیمت چوب توسکا به صورت الواری در سال بوده است.

افرا: maple

این خانواده دارای گونه های مختلفی در ایران است از جمله می توان افرا پلت،افرا شیردار وکیکم را نام برد .بزرگترین و فراوانترین افرای ایران اپلت با نام علمی insigne bossoو نام انگلیسی maple hsاست.این گونه چوب درون نامشخص،چوب سفید مایل به کرم با درخشندگی کم و بیش صدفی دارد.دوایر سالیانه به دلیل فشردگیچوب تابستان در مقطع عرضی کاملا"مشخص و مقطع مماسی نقوش مواج و در مقطع عرضی نقوش رگه ای مانند ایجاد کرده است که پره های چوبی ظریف و قهوه ای رنگ و براق در دو مقطع مختلف طولی به صورت طولی به صورت لکه ها و دوک ها نمایان است.چوبی نیمه سنگین با پرداخت آسان و هم کشیدگی کم باعث شده تا در صنعت مبلمان و روکش گیری جایگاه ویژه ای داشته باشد.

چوب روسی:

واژه چوب روسی در بازار چوب ایران به هر نوع چوب سفید رنگ وارداتی از روسیه تلقی می شود و کاربرد آن هم چنان تفاوتی نمی کند در حالیکه این چوبه سفید خودشامل گونه های کاملا" متفاوت چون نراد،نوئل و انواع کاجها می شوند.همچنانکه گفته شد یکی از گونه های چوبی که به چوب روسی معروف استabiesیا نراد است که نام رایج آن در دنیا firو aspen است.این چوب فاقد درون چوب مشخص و به رنگ سفید مایل به قرمز،فاقد مجاری سمغی ،راست تار ،سبک ،واکشیدگی وهم کشیدگی کم ،قابلیت ترک خوردن کم هنگام خشک شدن ،بسیار خوش کار ، سمباده خوری خوب ، میخ خوری و پیچ خوری عالی هستند ولی با وجود تمام مزایا به راحتی در مقابل قارج ها درچار مرض لکه آبی یا لکه قرمز می شود و از استحکام آن می کاهد.حشرات نیز علاقه زیادی به لانه گزینی و تخم گذاری در آن دارد و باید توجه داشت که چوبها دارای رگه قرمز به هنگام خشک شدن کاما" تاب برمی دارد.این چوب به علت سبکی و ضریب الاستیته با از بهترین چوب ها برای اسکلت ساختمان هاست .الیاف بلند و خمیر سفید آن در کاغذ سازی مصرف فراوان دارد.در ایران این چوب غا لبا" در صنایع مبلمان استفاده می شوند .

ماهاگونی یا آکاژو:

آکاژو ها به دو دسته آکاژویی آمریکایی و افریقایی تقسیم می شود که اغلب آکاژویی افریقاییی در بازار ایران یافت میشود.نام علمی این گونه khaya inveeuonsisو از خانواد miliaceaاست.نام های محلی متفاوتی در کشور های مختلف آفریقا دارد .درون چوب قرمز رنگ و برون چوب نازک سفید مایل به صورتی رنگ دارد.بافت یکدست و وجود پرمگسهای درخشان و براق که با تغیر جهت نور درخشش متفاوتی دارند از ویژگیهای شاخص این چوب است.در مقطع شعا عی نقوش نواری صذفی و در مقاطع مماسی نقوشی متنوع چون موجی مجعد جناغی دارد. که یکی از پر مصرف ترین چوبهای ئدنیا برای تهیه روکش های قیمتی است.به دلیل هم کشیدگی و واکشیدگی کم در هنگام خشک شدن کمتر دچار عیب می شود.ضربه پزیری خوب،پرداخت عالی ،پیچخوری و میخ خوری بالا از خوصصیات بارز این چوب است ولی رنگ پزیری و واکس خوری باید همراه با بتونه کاری انجام شود.در تهیه روکش و مبل سازی بیشترین مصرف را داراست.به دلیل ضربه پذیری و ضرریبه الاستیسیته بالا در تهیه قایق های بادبانی و تفرحی مناسب است.لازم به ذکر است که چوب های دیگری نیز تحت عنوان آکاژو در بازار دیده می شوند که اسامی واقعی انها سیپو ،کیسپو و ساپلی است.

رنگ طبیعی چوب

چوب گونه های مختلف دارای رنگهای متفاوت می باشد. به طور کلی رنگ چوب یکی از خصوصیات بارز در اکثر گونه های چوبی است . چوب در برابر روشنایی بخشی از طیفهای مرئی نور طبیعی را به خود جذب می کند و بقیه را منعکس می سازد و این نور منعکس شده روی حس بینایی اثر می گزارد و رنگ چوب مشخص می گردد.رنگ چوب در دوام آن ماثر است. رنگ تیره نشان دهنده دوام زیاد چوب است. رنگ تیره چوب از مواد استخراجی چوب ناشی می شود هر چه میزان مواد استخراجی زیاد باشد رنگ چوب نیز تیره تر خواهد شد بر این اساس هر چه چوب تیره تر باشد دوام آن نیز بیشتر خواهد شد.برای جلوکیری از ایجاد تغییر رنگ چوب می توان از موادی نظیر( پلی استر) استفاده نمود

بوی چوب

بو و طعم چوب ناشی از مواد استخراجی فرار در چوب است از این رو چوب تازه قطع شده در ابتدا معطر است و پس از مدتی که در معرض عوامل خارجی قرار گرفت، بوی خود را از دست می دهد به همین دلیل در چوب تازه قطع شده، بوی چوب محسوس تر است . تاثیر بوی چوب در کار برد آن: بوی چوب در تعیین کار برد آن تاثیر به سزایی دارد برای مثال، چوب صدر اسپانیایی به دلیل بوی مطبوعی که دارد برای ساخت جعبه تزیینی و برخی دیگر از سدرها و سروها برای ساخت کمد لباس مورد استفاده قرار می گیرد . بوی چوب در صنعت جعبه های حمل و نقل و سبد سازی و بسته بندی مواد غذایی جزء معایب محسوب می شود، زیرا بوی چوب ممکن است روی بوی مواد غذایی اثر بگذارد.در این گونه موارد چوبهای بدون بو ارجحیت دارند .









سایر محصولات :
تحقیق در مورد صنعت مبلمان در روسیه 7 ص

تحقیق در مورد صنعت مبلمان در روسیه...

دانلود پاورپوینت آماده ارتقاء مدیریت زنجیره عرضه

دانلود پاورپوینت آماده ارتقاء مدیریت زنجیره عرضه...

تحقیق امنیت و ظاهر زیبا در Office12

تحقیق امنیت و ظاهر...

تحقیق درمورد. بررسی کانال ارتباط بی سیم و سیستم های ماهواره ای

تحقیق درمورد. بررسی...

فریم لایه باز لوازم تحریر

فریم لایه باز لوازم تحریر...

دانلود پاورپوینت آماده ازدواج در اسلام

دانلود پاورپوینت آماده...

تحقیق امامت علم نسبت به عمل

تحقیق امامت علم نسبت به عمل...

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی و توصیفی

دانلود گزارش پیشرفت...

تحقیق درمورد. بررسی عوامل مشترک معماری و موسیقی و پیوستگی های آن

تحقیق درمورد. بررسی عوامل مشترک معماری...

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی و توصیفی

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی...

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی و توصیفی

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی...

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی و توصیفی

دانلود گزارش پیشرفت تحصیلی تربیتی کیفی و...

تحقیق امام محمد غزالی

تحقیق امام محمد غزالی...

تحقیق در مورد صبر و بردباری

تحقیق در مورد صبر و بردباری...

بررسی مشکلات جوانان

بررسی مشکلات جوانان...

تحقیق در مورد صفات خدا در قرآن

تحقیق در مورد صفات خدا...

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق جنسیتی

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق جنسیتی...

تحقیق در مورد صادرات میوه و تره بار

تحقیق در مورد صادرات میوه و...

تحقیق درمورد. بررسی علل و میزان ضایعات آرد و نان های مختلف

تحقیق درمورد. بررسی علل و...

تحقیق در مورد شیر کنترل کننده جریان 9ص

تحقیق در مورد شیر...

تحقیق درباره الکترونیک قدرت

تحقیق درباره الکترونیک قدرت...

تحقیق در مورد شیمی آلی چیست 12 ص

تحقیق در مورد شیمی آلی چیست...

تحقیق امام محمد تقی ع «جواد الائمه »

تحقیق امام محمد تقی ع...

تحقیق در مورد شمع

تحقیق در مورد شمع...

تحقیق در مورد شق القمر معجزه

تحقیق در مورد شق...

تحقیق در مورد شترمرغ

تحقیق در مورد شترمرغ...

تحقیق درمورد. بررسی شعر نو نیمایی

تحقیق درمورد. بررسی شعر نو نیمایی...

تحقیق امام محمد باقر

تحقیق امام محمد باقر...

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق حرفه ای

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق حرفه ای...

تحقیق درباره الکترونیک عمومی

تحقیق درباره الکترونیک عمومی...

تحقیق درمورد. بررسی سیستم های رزور اینترنتی بلیط های اتوبوس بیرون شهری

تحقیق درمورد. بررسی سیستم های رزور اینترنتی...

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق حرفه ای در روانشناسی ورزش

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق حرفه ای...

دانلود پاورپوینت آماده اختلالات_اضطرابی

دانلود پاورپوینت آماده اختلالات_اضطرابی...

تحقیق امام محمد باقر علیه السلام

تحقیق امام محمد باقر علیه السلام...

تحقیق درمورد. بررسی سواد والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان

تحقیق درمورد. بررسی سواد والدین بر پیشرفت...

تحقیق درباره الکترونیک صنعتی2

تحقیق درباره الکترونیک صنعتی2...

دانلود کار نهایی کارورزی 3

دانلود کار نهایی کارورزی...

دانلود کار نهایی کارورزی 3

دانلود کار نهایی کارورزی 3...

دانلود کار نهایی کارورزی 3

دانلود کار نهایی...

دانلود کار نهایی کارورزی 3

دانلود کار نهایی...

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق حرفه ای 2

دانلود پاورپوینت آماده اخلاق...

برنامه ریزی منابع سازمان

برنامه ریزی منابع سازمان...

تحقیق درمورد. بررسی سطح بهداشت در مدارس

تحقیق درمورد. بررسی سطح بهداشت در مدارس...

تحقیق در مورد سیمای بیابانی

تحقیق در مورد سیمای بیابانی...

تحقیق در مورد شاهدان اعمال

تحقیق در مورد شاهدان اعمال...

تحقیق درباره الکترونیک صنعتی

تحقیق درباره الکترونیک صنعتی...

تحقیق در مورد سیمان کوره ای 13 ص

تحقیق در مورد سیمان کوره ای ...

تحقیق درمورد. بررسی دین زردشت 14 ص

تحقیق درمورد. بررسی دین...

تحقیق در مورد سیلندر

تحقیق در مورد سیلندر...

تحقیق در مورد سیمان

تحقیق در مورد سیمان...

پاورپوینت در مورد انگیزش در کار (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد ماشینکاری سریع 30 صفحه
تحقیق در مورد مفهوم و قلمرو ضمان معاوضی در کنوانسیون و حقوق ایران 117 ص
تحقیق در مورد مالاریا
تحقیق در مورد معدن چغارت و سه چاهون
تحقیق در مورد شگفتی های قرآن
تحقیق در مورد مالاریا
قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی
تحقیق در مورد جن 21 ص
تحقیق در مورد هدایت و تربیت معلم
تحقیق در مورد خدا
پاورپوینت در مورد انگیزش در کار (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد مرگ
کارآموزی شرکت داده پردازی ایران 21 ص
تحقیق در مورد شیر
تحقیق در مورد جوش MAG
کارآموزی شیمی 222
تحقیق در مورد هرس
تحقیق در مورد کارگزینی
پاورپوینت در مورد گرما و سرما (کاربردی و جدید)
تحقیق در مورد همه چیز درباره برنج
تحقیق در مورد هزینه های سفارش کار
تحقیق در مورد مسأله انسان 30 ص
قانون گریزی
تحقیق در مورد مرکبات دزفول a 200
تحقیق در مورد مسیل شهری چیست
تحقیق در مورد چرب
تحقیق در مورد هرس 16 ص
تحقیق در مورد چرایی تهاجم غرب به حجاب
تحقیق در مورد معجزات پیامبر 11 ص
تحقیق در مورد مسجد جامع شبستر
پاورپوینت در مورد مایعات و جامدات (کاردی و جدید)
تحقیق در مورد مرز میان پنهان و آشکار پولشویی 17 ص
تحقیق در مورد حج 15 ص
پاورپوینت در مورد قلندریه در تاریخ (جدید و کاربردی)
تحقیق در مورد نگهداری میوه ها و سبزیها 19ص
تحقیق در مورد نگار گری و نقاشی مکتب اصفهان و رضا عباسی
تحقیق در مورد چیست ؟ Frame
تحقیق در مورد مدیریت فرایند حوادث 13 ص
پاورپوینت در مورد کمپوست آسان (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کفایت دیالیز (کاربردی و جدید)
تحقیق در مورد نیکاراگوئه
کارآموزی قالبگیری 43ص
کارآموزی سعید البرزی
قالب های شعر فارسی
تحقیق در مورد طراحی سیستم شبکة خدمات پایگاههای اطلاعات 17 ص
تحقیق در مورد شکافهای اجتماعی در ایران
تحقیق در مورد نیشکر 20 ص
تحقیق در مورد نان
پاورپوینت در مورد مخازن نگهداری مایعات و گازها (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد پرتوهای مادون قرمز و مرئی (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مخابرات نوری و فیبر نوری (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مجموعه قوانین وضوابط جاری سازمان بیمه خدمات درمانی (ویزیت و کلیه خدمات سرپایی) (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مبانی طراحی بوژی(مکانیک تماس چرخ و ریل) (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد متابولیسم چربیها (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مباحث ویژه در الکترونیک (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مایعات و جامدات (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد مباحثی در ترمودینامیک تولید آهن (کاردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گرما و سرما (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گاهی گذرا به روند مذاکرات هسته ای (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دیسکهای آنتی بیوتیک (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کمپوست آسان (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد گاز کروماتوگرافی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کتابچه راهنمای بخش فک و صورت و طب تسکینی و درد (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کفایت دیالیز (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد بیومکانیک فنون ورزشی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی (کاربردی و جدید)
پاورپوینت در مورد کاربرد آزمونهای روانیدر صنعت (کاربردی و جدید)

کلمات کلیدی :چوبی نیمه سنگین این چوب رنگ چوب بوی چوب صنع مبلمان مبلمان روسیه گونه های مبلمان روسیه بازار اسفاده مقاطع بیشرین مماسی دارای
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش پژوهی

رشته: الهیات و معارف اسلامی

فرمت فایل: PDF

تعداد صفحات:71









سایر محصولات :
کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش...

کارورزی 3 کنش پژوهی

کارورزی 3 کنش...

تحقیق در مورد سنگ شناسی دگرگونی

تحقیق در مورد سنگ شناسی...

تحقیق درمورد امر به معروف و نهی از منکر

تحقیق درمورد امر به معروف...

تحقیق درمورد امامت ورهبری درکلام امیرمؤمنان

تحقیق درمورد امامت ورهبری...

تحقیق در مورد نمک موجود در نفت خام 42 ص

تحقیق در مورد نمک موجود در نفت...

تحقیق در مورد سنسور

تحقیق در مورد سنسور...

پوستر بنر لایه باز برای عید غدیر خم

پوستر بنر لایه...

تحقیق درمورد امامت و ختم نبوت

تحقیق درمورد امامت و ختم نبوت...

تحقیق درمورد امام موسى بن جعفر

تحقیق درمورد امام موسى بن جعفر...

تحقیق در مورد سلاح های شیمیایی

تحقیق در مورد سلاح های شیمیایی...

تحقیق در مورد نمایه سازی

تحقیق در مورد نمایه سازی...

تحقیق درمورد امام مهدى در قرآن ، سنت و تاریخ

تحقیق درمورد امام مهدى در قرآن ،...

تحقیق درمورد امام محمد غزّالی طوسی

تحقیق درمورد امام...

کارورزی 3 دبیری تاریخ

کارورزی 3 دبیری تاریخ...

کارورزی 3 دبیری تاریخ

کارورزی 3 دبیری تاریخ...

کارورزی 3 دبیری تاریخ

کارورزی 3 دبیری تاریخ...

کارورزی 3 دبیری تاریخ

کارورزی 3 دبیری تاریخ...

تحقیق در مورد سقف و بتن

تحقیق در مورد سقف...

تحقیق درمورد امام خمینی

تحقیق درمورد امام خمینی...

تحقیق در مورد نمایشگاه دستاوردهای زنان

تحقیق در مورد نمایشگاه دستاوردهای زنان...

دانلود مقاله فناوری های نوین خشک کردن مواد غذاییword 52صفحه

دانلود مقاله فناوری های نوین...

تحقیق درمورد امام خمینی از ولادت تا رحلت

تحقیق درمورد امام خمینی از...

فرم های کارورزی 3

فرم های کارورزی 3...

فرم های کارورزی 3

فرم های کارورزی...

فرم های کارورزی 3

فرم های کارورزی 3...

فرم های کارورزی 3

فرم های کارورزی 3...

فرم های کارورزی 3

فرم های کارورزی 3...

تحقیق درمورد الکتریسیته و مغناطیس

تحقیق درمورد الکتریسیته و...

تحقیق درمورد الگوریتم 20 ص

تحقیق درمورد الگوریتم 20 ص...

تحقیق در مورد نماز

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد سقراط

تحقیق در مورد سقراط...

تحقیق درمورد بیماری لکه سیاه سیب

تحقیق درمورد بیماری لکه...

تحقیق درمورد بختیاری ها

تحقیق درمورد بختیاری ها...

تحقیق در مورد نماز گزار واقعی براستی کیست

تحقیق در مورد نماز...

تحقیق در مورد سفالگری

تحقیق در مورد سفالگری...

تحقیق درمورد پرتوهای فرابنفش و فراسرخ

تحقیق درمورد پرتوهای فرابنفش و...

تحقیق درمورد بررسی نوع ارتباط میان پذیرش اجتماعی بدن و مدیریت بدن در زنان

تحقیق درمورد بررسی نوع ارتباط میان پذیرش...

تحقیق در مورد نماز برای کودکان

تحقیق در مورد نماز برای...

تحقیق در مورد سطوح و بافت

تحقیق در مورد سطوح و بافت...

روش های فعال تدریس با روش های جدید

روش های فعال تدریس با روش...

روش های فعال تدریس با روش های جدید

روش های فعال تدریس با روش...

تحقیق درمورد انواع الکترودها

تحقیق درمورد انواع الکترودها...

روش های فعال تدریس با روش های جدید

روش های فعال...

روش های فعال تدریس با روش های جدید

روش های فعال تدریس...

روش های فعال تدریس با روش های جدید

روش های فعال تدریس با...

روش های فعال تدریس با روش های جدید

روش های فعال تدریس با روش...

تحقیق درمورد بیومکانیک ورزشی

تحقیق درمورد بیومکانیک ورزشی...

کارورزی 3 کنش پژوهی فردی

کارورزی 3 کنش پژوهی...

تحقیق در مورد نماز از دیدگاه نهج البلاغه

تحقیق در مورد نماز از دیدگاه...

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی بخوانیم اول ابتدایی جنگل(گ)
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط
پاورپوینت عیوب در ریختگری تحت فشار
پاورپوینت عوامل موثر در تدریس موفق
پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
پاورپوینت عوامل محیطی و تنش
پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار
پاورپوینت عوامل زیان آورشیمیایی محیط کار
پاورپوینت عوارض کانال(تداخل نمونه ها،نویز،فیدینگ) آنالیز خطا،کدینگ کانال
پاورپوینت عوارض جذام
پاورپوینت عملیات تحت فشار
پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند

کلمات کلیدی :پژوهی ارورزی ارورزی
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد روش تحقیق شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون گاران استان گردستان 60 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 96 صفحه


قسمتی از متن .doc :

فصل اول

روش تحقیق

1 – 1 مقدمه

در این فصل با توجه به موضوع تحقیق، اهداف ومرور پیش نگاشته‌ها به انتخاب روش تحقیق تعیین متغیرها و فرضیات تحقیق پرداخته می‌شود. هدف از انتخاب روش تحقیق آن است که مشخص شود چه شیوه‌ای اتخاذ گردد تا هرچه سریع، دقیق وآسانتر به اهداف مورد نظر و پاسخ‌ پرسش‌های تحقیق دست یافت. علاوه بر این در این فصل به تشریح جامعه آماری، تعیین حجم نمونه، اعتبار روایی و روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات پرداخته می‌شود.

2-1 نوع و روش تحقیق

تحقیق حاضر از نوع کاربردی و به روش توصیفی، همبستگی می‌باشد، همچنین اختلاف میانگین‌ها نیز مقایسه می‌گردد. این تحقیق علاوه بر شناسائی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون کاران استان کردستان ، همبستگی بین متغیرهای مستقل و وابسته و معنی‌دار بودن اختلافات بین میانگین متغیرهای مستقل ونیز پیش‌گوئی تغییرات متغیر وابسته بر اثر تغییرات متغیرهای مستقل را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

3–1 شیوه‌ اجرای تحقیق

تحقیق حاضر به شیوه میدانی و با استفاده از پرسشنامه برای شناسایی نیازهای آموزشی وترویجی توتون کاران استان کردستان صورت صورت گرفته است. در این تحقیق تعداد 175 نفر از توتون کاران استان کردستان از طریق نمونه‌گیری تصادفی انتخاب گردید‌ند و پرسشنامه‌های تحقیق توسط آنها تکمیل شده که بعد از جمع‌آوری اطلاعات، کار استخراج و تجزیه و تحلیل داده‌ها صورت پذیرفت.

4 –1 جامعه آماری

جامعه آماری مورد بررسی در این تحقیق شامل کلیه کشاورزانی است که در سال زراعی 83-1382 اقدام به کشت توتون در استان کردستان نموده اند وهمچنین طرف قرار داد با مجتمع دخانیات کردستان می باشند که برهمین 1038 نفر از توتون کاران جامعه آماری مارا تشکیل می دهند که از این تعداد 657 نفر توتون بارلی و تعداد 381 نفر توتون باسما تولید نموده اند.

5 –1جمعیت مورد مطالعه

جمعیت مورد مطالعه شامل نمونه منتخب از جمعیت مورد نظر است که با توجه به محدودیت‌های تحقیق و گستردگی جغرافیایی و پراکندگی جمعیت مزبور در سطح استان کردستان و نیز به علت عدم دسترسی به تمام آنان در مدت زمان انجام تحقیق، تعداد 175 نفر ازتوتون کاران در سطح استان برگزیده شدند تا پرسشنامه‌های تنظیمی توسط آنان تکمیل گردد.

6 –1روش نمونه‌گیری

در این تحقیق به منظور انجام نمونه‌گیری از میان جامعه آماری موجود از روش نمونه‌گیری تصادفی استفاده گردید. اگر در انتخاب نمونه ها برای هر یک از افراد جامعه محدود، شانس و احتمال مساوی در نظر گرفته شود آن را نمونه تصادفی ساده می نامند . برای بدست آوردن یک نمونه تصادفی ساده کافی است که برای کلیه افراد احتمالات مساوی منظور شود.

در این روش به هریک از واحد های جامعه مورد نظر احتمال انتخاب داده می شود و انتخاب یک واحد به هیچ شکل در انتخاب سایر اعضای جامعه تاثیر ندارد. ( ازکیا، 1382)

نمونه تصادفی ساده موقعی بکار برده می شود که اولاً اختلاف بین افراد جامعه زیاد نباشد (واریانس کم باشد) به عبارت دیگر افراد نسبت به هم همگن باشند و ثانیاً اطلاع قبلی درباره افراد جامعه نداشته باشیم. روش انتخاب نمونه در آمار گیری تصادفی ساده به صورت قرعه کشی یا استفاده از جدول اعداد تصادفی صورت می گیرد که دراین تحقیق از روش قرعه کشی استفاده گردیده است.

7 –1تعیین حجم نمونه

با توجه به این که تمامی افراد جامعه را نمی‌توان مورد مطالعه قرار داد، تعدادی نمونه که خصوصیات جامعه آماری را داشته باشند انتخاب می‌‌گردد. در این تحقیق نحوه تعیین حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران می‌باشد.

برای محاسبه فرمول کوکران احتیاج به پیش برآورد واریانس است بنابراین تعداد 20 نمونه مقدماتی انتخاب گردید که انحراف معیار صفت مذکور( دفعات تماس با مروج ) برابر با 725/0 محاسبه گردید و فاصله حدود اطمینان نیز برای اطمینان بیشتر برابر با 1/0 در نظر گرفته شد که بر این اساس، حجم نمونه برابر 175 نفر محاسبه گردید.

n=

= n حجم نمونه

N = حجم کل جامعه= 1038

= T مقدار t استودنت با 95 درصد اطمینان و 5 درصد خطا به میزان 2 96/1









سایر محصولات :
تحقیق در مورد روش تحقیق شناسایی نیازهای آموزشی و ترویجی توتون گاران استان گردستان 60 ص

تحقیق در مورد روش...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی...

دانلود تحقیق در مورد قرآن‏شناسی از دیدگاه امام خمینیره

دانلود تحقیق در مورد قرآن‏شناسی از...

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی

نحوه تدریس قرآن...

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی...

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی...

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی...

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی...

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی

نحوه تدریس قرآن سوم ابتدایی...

دانلود تحقیق در مورد قرآن وگسترش جهان 5 ص

دانلود تحقیق در مورد قرآن وگسترش...

تحقیق در مورد روستای زشک 15 ص

تحقیق در مورد روستای زشک...

دانلود پاورپوینت آماده آموزش ومشاوره شغلی

دانلود پاورپوینت آماده...

تحقیق در مورد روان شناسی در محیط اداری 50 ص

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت آماده آزمون هوشی استیون لانگر

دانلود پاورپوینت آماده...

تحقیق در مورد روانشناسی

تحقیق در مورد روانشناسی...

کارورزی 2 دبیری جغرافیا

کارورزی 2 دبیری جغرافیا...

کارورزی 2 دبیری جغرافیا

کارورزی 2 دبیری جغرافیا...

کارورزی 2 دبیری جغرافیا

کارورزی 2 دبیری جغرافیا...

کارورزی 2 دبیری جغرافیا

کارورزی 2 دبیری جغرافیا...

کارورزی 2 دبیری جغرافیا

کارورزی 2 دبیری...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط و...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط و زاویه...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط...

درس پژوهی خط و زاویه ششم ابتدایی

درس پژوهی خط...

تحقیق در مورد رنگها

تحقیق در مورد...

کارورزی 3 علوم تربیتی

کارورزی 3 علوم تربیتی...

کارورزی 3 علوم تربیتی

کارورزی 3 علوم...

کارورزی 3 علوم تربیتی

کارورزی 3 علوم تربیتی...

کارورزی 3 علوم تربیتی

کارورزی 3 علوم تربیتی...

کارورزی 3 علوم تربیتی

کارورزی 3 علوم تربیتی...

کارورزی 3 علوم تربیتی

کارورزی 3 علوم تربیتی...

تحقیق در مورد رنسانس در اروپا 36 ص

تحقیق در مورد رنسانس در اروپا...

تحقیق در مورد رمان باران آقای احمدیان

تحقیق در مورد رمان باران...

پروژه دانشجویی با موضوع بازار سیرجان

پروژه دانشجویی با موضوع بازار...

دانلود پاورپوینت آماده آموزش تصویری نصب ویندوز 8

دانلود پاورپوینت آماده آموزش تصویری...

تحقیق در مورد رضایت مشتری 28 ص

تحقیق در مورد رضایت مشتری...

تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
پاورپوینت در مورد ریاضی سوم دبستان موضوع تقسیم با باقی مانده (تحقیق دانش آموزی)
تحقیق در مورد نظام آموزشی روسیه 123ص
تحقیق درباره نخود فرنگی 8 ص
تحقیق درباره قوانین کار
تحقیق درباره مقدمه ای بر زبان Ruby 13 ص
تحقیق درباره سوالات درس بیوشیمی رشته ی کشاورزی
تحقیق درباره معرفی شهرستان اردکان 29 ص
تحقیق درباره کود 20 ص
تحقیق درباره کودتای 28 مرداد 50 ص
تحقیق درباره لونگان Longan 11 ص
تحقیق درباره مریستمهای رأسی 17 ص
تحقیق درباره مبارزه با حشرات 18 ص
تحقیق درباره طبقه بندی راکتورهای صنعتی
تحقیق درباره لقاح مصنوعی 14 ص
تحقیق در مورد مدولاسیون OFDM
تحقیق درباره مالچ چیست 12 ص
تحقیق درباره مالچ ها 18 ص
تحقیق درباره هرس 16 ص
تحقیق درباره مه 85 ص
تحقیق درباره کود منگنز 8 ص
تحقیق درباره معادن زغالسنگ طبس 82 ص
تحقیق درباره سل 17 ص
تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده های عمیق 12 ص
تحقیق درباره نقد ادبی 16 ص
تحقیق درباره مدیریت کودی در گلزا 7 ص
تحقیق درباره کردستان 142 ص
تحقیق درباره فرمت BP
تحقیق درباره سیب 11 ص
تحقیق درباره نماتدهای گره ریشه 18 ص
تحقیق درباره کلزا 17 ص
تحقیق درباره سی وسه پل 29 ص
تحقیق درباره سبزی 35 ص
پاورپوینت در مورد پایش و ارزشیابی برنامه EPI
تحقیق در مورد 12
تحقیق درباره موریانه 18 ص
تحقیق در مورد سازه های فضا کار و علم سازه در مهندسی عمران
تحقیق درباره ویتامین 6 ص
تحقیق در مورد علم ریاضی 12ص
تحقیق در مورد عکس اشخاص در طول تاریخ
تحقیق درباره فیزیولوژی گیاهان زراعی 15 ص
تحقیق درباره غنی سازی اورانیوم
تحقیق در مورد کیوی
تحقیق درباره سن گندم 23 ص
تحقیق درباره فراوری گوجه 16 ص
تحقیق درباره شهر 25 ص
تحقیق در مورد عصر علم 14 ص
تحقیق در مورد طرز کار اسیلوسکوپ 10 ص
پاورپوینت در مورد آمار فصل 2(جامعه) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد ریاضی ششم دبستان موضوع مقدارهای متناسب (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد هندسه 1 فصل 4(خط و صفحه در فضا) (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه دوم دبیرستان موضوع معرفی تریکودینا (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس هفتم (تحقیق دانش آموزی)

کلمات کلیدی :وون کاران اسان نمونه صادفی ساده کاران اسان کردسان نمونهzwnj گیری صادفی مورد مطالعه قرار گاران اسان گردسان این حقیق اسان کردسان افراد جامعه صادفی ساده جامعه آماری وون کاران مورد مطالعه کاران اسان حجم نمونه جامعه نمونه انخاب میzwnj صادفی افراد کردسان ndash آماری کاران
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل 6،نمودار جعبه ای تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل 6،(نمودار جعبه ای) (تحقیق دانش آموزی)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .pptx ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 4 اسلاید


قسمتی از متن .pptx :

آمار و مدلسازی فصل 6،(نمودار جعبه ای)

مدرس: مریم مرسلی

نمودار جعبه ای:

نموداری است که به خوبی پراکندگی داده ها را نمایش می دهد.

در نمودار جعبه ای 50 درصد داده ها داخل و 50 درصد داده ها خارج جعبه قرار دارند.

برای رسم نمودار جعبه ای:

1- محور اعداد را رسم می کنیم(فاصله ها باید رعایت شود اما نمایش تمام داده ها الزامی نیست.

2- پنج داده مربوط به نمودار ( )را روی آن مشخص می کنیم.

3- مستطیلی می کشیم که دو طرف آن به چارک اول و سوم ( ؟ ) ؟؟؟ باشد(جعبه)

4- ابتدای جعبه را توسط یک خط به کمترین داده و انتهای آن را به بزرگترین داده وصل می کنیم.

5- میانه را داخل جعبه توسط خط چین به هم وصل می کنیم.

پایان









سایر محصولات :
پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل 6،نمودار جعبه ای تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل...

پاورپوینت در مورد فیزیک سال دوم دبیرستان فصل 5حالت های ماده تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد فیزیک سال دوم...

پاورپوینت در مورد ریاضی سوم انسانی معادلات رادیکالی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد ریاضی سوم انسانی معادلات...

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت باز اندیشی در مفهوم یادگیری و ارزشیابی

پاورپوینت باز اندیشی در مفهوم یادگیری...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران وجهان 2 روابط خارجی ایران در دوره ی قاجار تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران وجهان 2...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ...

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی درس یازدهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی درس...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع سیاسی و اداری ایران در عصر قاجار تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ...

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی درس دهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی درس نهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی...

پاورپوینت در مورد جامعه شناسی درس هشتمتغییرات هویتی و تحولات اجتماعی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد جامعه...

پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه سوم تجربی فصل 9گیاهان از تغییر جلبک های سبز بوجود آمده اند تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه...

پاورپوینت در مورد علوم اجتماعی سال چهارم انسانی درس اول تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد علوم اجتماعی سال...

پاورپوینت در مورد زیست و آزمایشگاه سوم تجربی فصل 9 تولید مثل غیر جنسی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد زیست...

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس پنجم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد عربی دوم...

پاورپوینت در مورد هندسه 1 فصل 4خط و صفحه در فضا تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد هندسه...

پاورپوینت درباره جانشینی نوکلئوفیلی آروماتیکها

پاورپوینت درباره جانشینی...

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس هشتم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس...

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس دهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس...

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس نهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران وجهان 2 جنگ جهانی اوّل تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران وجهان...

پاورپوینت طرح کارآفرینی کسب وکار کافی نت_ 50 اسلاید

پاورپوینت طرح کارآفرینی کسب وکار کافی نت_...

پاورپوینت طرح کارآفرینی کسب وکار کافی نت_ 50 اسلاید

پاورپوینت طرح کارآفرینی کسب وکار کافی...

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس سوم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد عربی دوم...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان 2 آفریقا و آمریکای لاتین در قرن19 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران...

پاورپوینت طرح کارآفرینی کسب وکار کافی نت_ 50 اسلاید

پاورپوینت طرح کارآفرینی کسب وکار...

پاورپوینت در مورد عربی دوم دبیرستان درس سوم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد دین و زندگی سوم دبیرستان درس 5 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد دین و زندگی...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان 2 آسیا در قرن19 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان2 اروپاوآمریکا درقرن 19 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و...

پاورپوینت در مورد فصل4دسته بندی داده ها آمار تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد فصل4دسته...

پاورپوینت در مورد آمار جدول فراوانی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد آمار جدول فراوانی...

پاورپوینت در مورد آمار فصل 2داده تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد فصل 3متغیرهای تصادفی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد فصل 3متغیرهای...

پاورپوینت در مورد آمار فصل 2جامعه تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد آمار فصل 2جامعه تحقیق...

پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس هفتم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد ریاضی سوم تجری فصل دومدامنه ی توابع تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد ریاضی سوم...

پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس یازدهم تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد زبان فارسی2 درس...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان 2 تحولات سیاسی آمریکا و اروپا در قرن18 تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و...

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل 2داده تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان2 آخرین امپراتوری های مسلمان تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و...

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل 2، نمونه تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد آمار...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان تحولات سیاسی اروپا تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد آمار و مدلسازی فصل 2 جامعه تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد...

آزمون ریاضی پایه نهم _ فصل پنجم

آزمون ریاضی پایه نهم _ فصل پنجم...

پاورپوینت در مورد تاریخ ایران و جهان2 تحولات فکری مذهبی در اروپا قرون جدید تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ...

پاورپوینت در مورد علوم اجتماعی سال چهارم انسانی درس 7جامعه جهانی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد علوم اجتماعی سال...

پاورپوینت در مورد تاریخ ادبیات ایران و جهان فصل اولتاریخ ادبیات ایران عصر خواجه رشید الدین تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد تاریخ...

پاورپوینت در مورد جامعه شناسیسال سوم انسانی درس 2نظام اجتماعی تحقیق دانش آموزی

پاورپوینت در مورد جامعه شناسیسال سوم...

سورس کد حل جدول سیمپلکس (simplex) با زبان سی شارپ
کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور
تحقیق درباره ایمن سازی خانواده
بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور
سورس کد حل جدول سیمپلکس (simplex) با زبان سی شارپ
دانلود 25 قطعه کد و سورس کد کاربردی با زبان سی شارپ
سوورس کد محاسبه و نمایش جدول ضرب در خروجی با زبان سی شارپ
سوروس کدحل دستگاه معادلات به روش fft و dfd به زبان سی شارپ
پاورپوینت ارزشمند درباره گزیده ای از کتاب فوق ستاره فروش اثری از برایان تریسی
سورس کد محاسبه ماکزیمم مینیمم و میانگین سه عدد با زبان سی شارپ
کتاب ارزشمند مدیریت زمان و موفقیت اثری از برایان تریسی
پروژه پیاده سازی سیستم آموزشگاه زبان با زبان دلفی به همراه سورس کدها
بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
پروژه سیستم حقوق دستمزد بیمارستان با نرم افزار اکسل
بسته ویدیویی آموزشی ایجاد و ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان {مثل همین فروشگاه}
کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت
سورس کد محاسبه حقوق مالیات و بیمه کارمند با زبان سی شارپ
کتاب موفقیت از دیدگاه بزرگان و دانشمندان ارزشمند جهان
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی نانو لوله های کربنی و اثر میدانی نانو لوله ها
بسته ویدیویی آموزش تکنیکهای روانشناسی فروش در کسب و کارهای اینترنتی
پروژه درس مهندسی نرم افزار سیستم مدیریت فروشگاه
طرح توجیهی بررسی احداث نیروگاه 1.2 مگاواتی فتوولتائیک در شهرستان ایرانشهر
تحقیق درباره ارزیابی و بررسی خود تنظیمی فردی در آموزش
پروژه کامل و جامع درباره ارزیابی پستهای توزیع برق
دانلود کتاب کاربردی و کم یاب زبان تخصصی ICDL
سورس کد حل دستگاه معادلات به روش گوس جردن با زبان سی شارپ
تحقیق و پروژه جامع درباره مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی
سورس کد حل انتگرال خطی تگ گانه با زبان سی شارپ
سورس کد محاسبه محیط و مساحت مستطیل با زبان سی شارپ
پاورپوینت در مورد تاثیر افزایش کربن دی اکسید بر روی کره زمین
آموزش جامع زبان برنامه نویسی قدرتمند جاوا
سورس کد پیاده سازی بازی دوز به روش گرافیکی با زبان سی شارپ
سورس کد تعیین ریشه های معادله درجه دوم با زبان سی شارپ
تحقیق در مورد اعجاز عددى و نظم ریاضی قرآن
پاورپوینت در مورد پژوهش , مشکلات کنونی پژوهش و پیامدهای آن
پاورپوینت در مورد تمرین نشانه ی آ اوّل و آ غیر اوّل (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد بررسی بناهای پیش از اسلام
پاورپوینت در مورد آسکاریس لومبریکوئیدس

کلمات کلیدی :تحقیق دانش آموزی فصل 6نمودار جعبه نمودار جعبه مدلسازی فصل دانش آموزی درصد داده 6نمودار جعبه فصل 6نمودار مورد آمار تحقیق دانش نمودار مدلسازی
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS

کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS

اینک می توانید با آموزش های عالی برنامه نویسی شرکت مدنا سافت همراه باشید

کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS

نویسنده : سید محسن میرحسینی

زبان کتاب : فارسی









سایر محصولات :
کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS

کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی...

پاورپوینت پروژه هیدرو موتور..

پاورپوینت پروژه هیدرو موتور.....

فایل گزارش تخصصی استفاده صحیح از اینترنت..

فایل گزارش تخصصی استفاده...

دانلود فایل پاورپوینت مطالعات پنجم، کشورهای همسایه ایران، همسایگان شمالی..

دانلود فایل پاورپوینت مطالعات پنجم، کشورهای...

پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان،زنگ علوم و هوای سالم ،آب سالم..

پاورپوینت علوم تجربی...

ارزیابی جریان زیست محیطی رودخانه ها با روش های اکو _ هیدرولوژیکی مطالعه موردی رودخانه روضه چای در حوضه دریاچه ارومیه

ارزیابی جریان زیست محیطی رودخانه...

فایل گزارش تخصصی دبیر ورزش و تربیت بدنی..

فایل گزارش تخصصی دبیر...

دانلود گزارش کاربینی حسابداری شرکت هواپیمایی

دانلود گزارش کاربینی حسابداری شرکت هواپیمایی...

دانلود فایل پاورپوینت علوم دوم دبستان، پیام رمز را پیدا کن 1..

دانلود فایل پاورپوینت علوم...

دانلود فایل پاورپوینت درس اول آفریگار زیبایی، فارسی چهارم دبستان..

دانلود فایل پاورپوینت درس...

فایل طراحی فعالیت های آموزشی کارورزی 2..

فایل طراحی فعالیت های آموزشی...

پاورپوینت ریاضی پنجم دبستان، ضرب عددهای اعشاری..

پاورپوینت ریاضی پنجم...

دانلود فایل پاورپوینت آداب دوستی، درس دوم مطالعات ششم..

دانلود فایل پاورپوینت آداب دوستی،...

فایل گزارش تخصصی مدیر آموزگار شیوه های مدیریت کلاس..

فایل گزارش تخصصی مدیر...

پخش بار بهینه توان در سیستم قدرت OPF در سیستم 20 شینه

پخش بار بهینه توان در سیستم قدرت...

پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان، زندگی ما و گردش زمین 2..

پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان،...

تشخیص اثر انگشت با متلب با استفاده از تکنیک های پردازش تصویر

تشخیص اثر انگشت با متلب با...

دانلود فایل پاورپوینت علوم دوم دبستان، پیام رمز را پیدا کن 1..

دانلود فایل پاورپوینت علوم دوم دبستان، پیام...

فایل گزارش تخصصی گستاخی دانش آموز در برابر معلم..

فایل گزارش تخصصی گستاخی دانش...

شبیه سازی فیلتر اکتیو در سیستم قدرت active power filter

شبیه سازی فیلتر اکتیو...

پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان، مبحث اگر تمام شود..

پاورپوینت علوم تجربی دوم...

پروژه استخراج ویژگی و قطعه سازی جهت تشخیص تومور مغزی با روش som همراه با مقاله لاتین شبیه سازی شده

پروژه استخراج ویژگی و قطعه...

دانلود فایل پاورپوینت کمیتهای مورد اندازه گیری در نیروگاه..

دانلود فایل پاورپوینت کمیتهای...

فایل خود ارزیابی پایانی طرح تدبیر..

فایل خود ارزیابی...

کنترل ربات مسیر یاب با استفاده از الگوریتم های هوشمند با وجود موانع پیچیده با تعیین تابع هزینه برای ربات

کنترل ربات مسیر یاب با استفاده...

کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

کتاب آموزش برنامه...

کنترل فازی بر روی ربات AVG همراه گزارش کامل شبیه سازی

کنترل فازی بر روی...

دانلود فایل پاورپوینت منابع آب ایران..

دانلود فایل پاورپوینت منابع آب...

کتاب مقایسه ی تطبیقی تهران با شهرهای اسلامی با ساختار مدرن

کتاب مقایسه ی تطبیقی تهران با...

فایل نمونه سوال ضمن خدمت واژه های آسمانی..

فایل نمونه سوال ضمن خدمت...

پاورپوینت ریاضی پنجم، ضرب عددهای اعشاری.

پاورپوینت ریاضی پنجم،...

پاورپوینت امپراتوری های قدرتمند چگونه کشور را اداره می کردند؟

پاورپوینت امپراتوری های...

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی کلاس پنجم، حجم ..

دانلود فایل پاورپوینت ریاضی کلاس پنجم، حجم...

فایل نمونه سوال ضمن خدمت بیمه..

فایل نمونه سوال ضمن خدمت بیمه.....

بررسی و تحلیل محتوای بخوانیم دوم تا ششم ابتدایی با موضوع راست گویی.

بررسی و تحلیل محتوای بخوانیم...

پاورپوینت آریایی ها و تشکیل حکومت های قدرتمند در ایران

پاورپوینت آریایی ها و تشکیل...

کتاب امکان سنجی تحقق اجرای فضای سبز عمودی در شهر تهران

کتاب امکان سنجی...

فایل فلش گوشی چینی J700 MT6572

فایل فلش گوشی چینی...

فایل تقویم اجرایی دوره ابتدایی..

فایل تقویم اجرایی دوره ابتدایی.....

پاورپوینت جمع کسر و اعداد مخلوط، کلاس پنجم.

پاورپوینت جمع کسر...

تشخیص دود در تصویر با استفاده از تکنیک های پردازش تصویر

تشخیص دود در...

شبیه سازی موتور خودرو با استفاده از معادلات دینامیکی در سیمولینک متلب مکانیک خودرو _سیالات و...

شبیه سازی موتور خودرو با...

دانلود فایل پاورپوینت پایه پنجم ابتدایی، درس علوم، نور و رنگ..

دانلود فایل پاورپوینت پایه پنجم ابتدایی، درس...

دانلود نمونه برنامه سالانه مدارس ابتدایی غیر تدبیر..

دانلود نمونه برنامه...

پاورپوینت آموزش تفریق کسر و اعدادمخلوط، ریاضی پنجم.

پاورپوینت آموزش تفریق کسر و...

دانلود کتاب مقایسه تطبیقی سند طرح جامع

دانلود کتاب مقایسه تطبیقی سند طرح...

آموزش ساخت آزمون با ارائه نتیجه+فیلم و سورس
کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS
کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل
کتاب الگوریتمهای رمزنگاری و امضای دیجیتال
کتاب آموزش زبان ماشین و اسمبلی
بهترین کتاب آموزش ویژوال استودیو
کتاب آموزش پیشرفته کار با منوها در ویژوال بیسیک
کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل
کتاب آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال
آموزش ساخت آزمون با ارائه نتیجه+فیلم و سورس
آموزش ساخت صفحه ورود+فیلم و سورس
کتاب آموزش نرم افزار شبیه سازی GPSS
آموزش ساخت اسپلش اسکریین در اندروید استودیو
کتاب الگوریتمهای رمزنگاری و امضای دیجیتال
کتاب آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل
توضیحات بیشتر - دانلود
کتاب آموزش سیستم اعداد هگزا دسیمال
توضیحات بیشتر - دانلود
بهترین کتاب آموزش ویژوال استودیو
توضیحات بیشتر - دانلود
آموزش ساخت اسپلش اسکریین در اندروید استودیو
کتاب آموزش برنامه نویسی ویندوز موبایل
کتاب آموزش پیشرفته زبان برنامه نویسی ++C
کتاب آموزش پیشرفته کار با منوها در ویژوال بیسیک
کتاب آموزش زبان ماشین و اسمبلی
کتاب الگوریتمهای رمزنگاری و امضای دیجیتال

کلمات کلیدی :شبیه سازی gpss افزار شبیه سازی نرم افزار شبیه شبیه سازی سازی gpss افزار شبیه نرم افزار آموزش نرم تاب آموزش آموزش افزار
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت تصاویر فراکتال 26 اسلاید

پاورپوینت تصاویر فراکتال -26 اسلاید

مشخصات فایل

عنوان: پاورپوینت تصاویر فراکتال

قالب بندی: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 26

محتویات

‌چکیده محتوای فایل

تصاویر زیبای فراکتال...

فهرست

تصاویر زیبای فراکتال








سایر محصولات :
پاورپوینت تصاویر فراکتال 26 اسلاید

پاورپوینت تصاویر فراکتال 26...

پاورپوینت تصاویر فراکتال _26 اسلاید

پاورپوینت تصاویر فراکتال _26 اسلاید...

پاورپوینت تصاویر فراکتال _26 اسلاید

پاورپوینت تصاویر فراکتال _26 اسلاید...

پاورپوینت تصاویر فراکتال _26 اسلاید

پاورپوینت تصاویر فراکتال _26...

TWRP G531H

TWRP G531H...

PDF _ پاورپوینت بیوگرافی و بررسی آثار فیلیپ جانسون

PDF _ پاورپوینت...

پاورپوینت کارگاه نامه نگاری مکاتبات اداری.

پاورپوینت کارگاه نامه...

پروژه پاورپوینت معماری اسلامی با موضوع عناصر در معماری اسلامی

پروژه پاورپوینت معماری...

پاورپوینت نازایی و سقط مکرر.

پاورپوینت نازایی و سقط مکرر....

فایل پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی روحانی رانکوهی.

فایل پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی...

تقویت شنیداری و دامنه لغات زبان انگلیسی _ درس نخست

تقویت شنیداری و دامنه لغات...

دانلود فایل پاورپوینت در مورد آناتومی چشم.

دانلود فایل پاورپوینت در مورد...

پاورپوینت در مورد مینرالها.

پاورپوینت در مورد مینرالها....

فایل پاورپوینت شیوع مشکلات روانی، خانوادگی و اجتماعی و بیماری ایدز.

فایل پاورپوینت شیوع مشکلات روانی، خانوادگی و...

دانلود فایل پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش.

دانلود فایل پاورپوینت...

دانلود پاورپینت اثرات ماساژ بر روی عملکرد و ریکاوری

دانلود پاورپینت اثرات ماساژ بر...

پاورپوینت کسب و کار الکترونیکی چیست؟

پاورپوینت کسب و کار الکترونیکی...

Glowing Backgrounds _ 3

Glowing Backgrounds _...

Glowing Backgrounds _ 2

Glowing Backgrounds _ 2...

Glowing Backgrounds _ 1

Glowing Backgrounds _ 1...

دانلود پاورپوینت در مورد فناوری نانو.

دانلود پاورپوینت در مورد...

Glowing Fantasy _ 5

Glowing Fantasy _ 5...

پاورپوینت میکروبیولوژی.

پاورپوینت میکروبیولوژی....

دانلود فایل پاورپوینت آناتومی بینی.

دانلود فایل پاورپوینت آناتومی بینی....

فایل پاورپوینت شیمی آلی 1 فصل دوم الکان ها.

فایل پاورپوینت شیمی آلی 1 فصل...

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در صنعت آب و فاضلاب.

دانلود پاورپوینت فناوری نانو در صنعت...

Glowing Fantasy _ 4

Glowing Fantasy _ 4...

پاورپوینت در مورد میکروسکوپ Microscope.

پاورپوینت در مورد میکروسکوپ Microscope....

ترجمه قواعدحل تمارین عربی یازدهم انسانی

ترجمه قواعدحل تمارین عربی...

دانلود فایل پاورپوینت آناتومی انسانی.

دانلود فایل پاورپوینت آناتومی انسانی....

فایل پاورپوینت شیمی الی وعطرها.

فایل پاورپوینت شیمی الی وعطرها....

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات در اتریش.

دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات...

پاورپوینت میدانهای الکترومغناطیس.

پاورپوینت میدانهای الکترومغناطیس....

Glowing Fantasy _ 3

Glowing Fantasy _ 3...

دانلود فایل پاورپوینت آموزش و تربیت.

دانلود فایل پاورپوینت آموزش و تربیت....

فایل پاورپوینت شی‌گرایی در مهندسی نرم‌افزار.

فایل پاورپوینت شی‌گرایی...

دانلود پاورپوینت فقر و فساد موانع سرمایه داری و توسعه.

دانلود پاورپوینت فقر و...

Glowing Fantasy _ 2

Glowing Fantasy _ 2...

پاورپوینت موزه داری.

پاورپوینت موزه داری....

دانلود فایل پاورپوینت آموزش بهداشت.

دانلود فایل پاورپوینت آموزش...

دانلود پاورپوینت فضای فاز و انسامبل میکرو کانونیک.

دانلود پاورپوینت فضای...

فایل پاورپوینت در مورد شیر.

فایل پاورپوینت در مورد شیر....

Glowing Fantasy _ 1

Glowing Fantasy _...

پاورپوینت موزه آب استان خوزستان.

پاورپوینت موزه آب استان خوزستان....

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم تامین اجتماعی.

دانلود پاورپوینت فصل...

مجموعه سوالات های مختلف از کتاب تاریخ معاصر

مجموعه سوالات های مختلف از کتاب...

فایل پاورپوینت «شهر و آموزش».

فایل پاورپوینت «شهر و...

Fruit Collection _ 4

Fruit Collection _ 4...

پاورپوینت موتورهای هیدروژنی.

پاورپوینت موتورهای هیدروژنی....

Fruit Collection _ 3

Fruit Collection _ 3...

پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
عنوان مرتبط با محصول (از عنوان کلی و کوتاه استفاده نکنید)
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور
پاورپوینت در مورد کاربردهای منطق فازی در مدلسازی
پاورپوینت نگاهی بر امنیت شبکه
پاورپوینت آهن زنگ نزن -11 اسلاید
پاورپوینت نظریه ها و فرآیند ارتباطات سازمانی -143 اسلاید
پاورپوینت تحلیل حکمت هنر اسلامی-47 اسلاید
زندگی نامه سعدی (word) 12 صفحه
تحقیق درباره محرم-15 صفحهword
اصول حسابداری 1 - 418 اسلاید
تحقیق دباره زلزله -41 صفحه word
بعد حقوق بشری فقر در افغانستان-33 صفحهword
عنوتن مقاله:Internet service provider
تحقیق درباره معرفی آب و هوا - 4 صفحه
اصول اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان) -284 اسلاید
پاورپوینت جامعه شناسی سیاسی -187 اسلاید
سورس پروژه کرنومتر با vb-net
تحقیق درباره امنیت در سیستم عامل -30 صفحه
حقوق جزای عمومی(word) 16 صفحه
اصول فقه ( مبانی استنباط حقوق اسلامی )- 24 صفحهword
پاورپوینت درس اقتصاد خرد-257 اسلاید
پاورپوینت آدیپوکین ها
کـیفرشـناسی و حـقوق زندانـیان - 26 صفحه
پاورپوینت کارآفرینی -63 اسلاید
پاورپوینت درباره مدیریت -64 اسلاید
پاورپوینت الکتریسیته I
دانلود 0.Black Glassy Window 1.0 تم مشکی شفاف برای اندروید
پاورپوینت حقوق ارتباط جمعی - 74 اسلاید
کودک آزاری و حمایت‌های کیفری(word) 16 صفحه
حقوق اساسی(word) 82 صفحه
پاورپوینت فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت - 137 اسلاید
ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت -291 اسلاید
صندوق‌های قرض‌الحسنه (word) 18 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی -103 اسلاید
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی- 18 اسلاید
مقاله درباره آموزش و پرورش تطبیقی پیشرفته -118 صفحه word
دانلود پاورپوینت وب کاوی Web Mining
گزارش مالی-6 صفحه
دانلود پاورپوینت حامیان تولید ملی -12 اسلاید
حافظه های فلش (word) 14 صفحه
پاورپوینت ثبت فعالیت الکتریکی قلب واصول تفسیر الکترو کاردیوگرام
پاورپوینت کاربرد فناوری اطلاعات در پزشکی -46 اسلاید
فرهنگ سازمانی- 19 صفحه
پاورپوینت اقتصاد کاربردی برای مدیران- 14 اسلاید
موضوع مقاله : سد -24 صفحه word
تحقیق درباره مدیریت(word) 39 صفحه
تحقیق درباره آجر (word)15 صفحه
دانلود پاورپوینت تحریم اقتصادی-19 اسلاید
دانلود پروژه حسابداری دولتی-58 صفحه
مقاله درباره تصفیه فاضلاب -11 صفحهword
پاورپوینت اصول و مفاهیم مدیریت کیفیت-51 اسلاید

کلمات کلیدی :اوروینت تصاویر فراکتال اوروینت تصاویر زیبای فراکتال تصاویر فراکتال فراکتال اسلاید تصاویر اوروینت
  • حسن حسنی
  • ۰
  • ۰

پروژه بررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی








سایر محصولات :
پروژه بررسی تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی

پروژه بررسی تأثیر استفاده از...

پروژه بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شرکت ها

پروژه بررسی تأثیر در افزایش سود...

تحقیق درباره آناتومی و طریقه کارکرد قلب

تحقیق درباره آناتومی و...

متره و برآورد ساختمان سه طبقه

متره و برآورد...

پروژه بررسی تأثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در تغییر خودپنداره نوجوانان بزهکار

پروژه بررسی تأثیر...

تحقیق درباره قرآن‏ شناسی از دیدگاه امام خمینیره

تحقیق درباره قرآن‏ شناسی از دیدگاه امام...

پاورپوینت اصول و مبانی کامپیوتر 2 زبان برنامه نویسی Cو__Cآماده ارائه

پاورپوینت اصول و...

پروژه بررسی تحلیل کلام

پروژه بررسی تحلیل کلام...

تحقیق درباره قرآن و گسترش جهان

تحقیق درباره قرآن و گسترش جهان...

پروژه بررسی تعریف تحلیلی افراد تا چه میزان به تعریف اسمی واژه باحجاب نزدیک است

پروژه بررسی تعریف...

تحقیق درباره قرآن و حرکت منظومه شمسی

تحقیق درباره قرآن...

پروژه بررسی دوستی های قبل از ازدواج و تاثیر آن در بهداشت زندگی زناشویی

پروژه بررسی دوستی های قبل...

پاورپوینت درس سومکارخانه کاغذ سازی علوم تجربی پایه ششم ابتدایی

پاورپوینت درس سومکارخانه کاغذ سازی علوم...

تحقیق درباره قرآن و اندیشمندان معاصر

تحقیق درباره قرآن و اندیشمندان معاصر...

پروژه رابطه اضطراب و انگیزه پیشرفت در بین دانشجویان دختر و پسر

پروژه رابطه اضطراب و...

تحقیق درباره قرآن و اثرات مهم جو زمین

تحقیق درباره قرآن و...

وکتور کارت دعوت عروسی | wedding invitation spring flower

وکتور کارت دعوت...

پروژه بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی

پروژه بررسی رابطه بازی های رایانه ای...

تحقیق درباره قرآن کریم نوشته چه کسی است

تحقیق درباره قرآن کریم نوشته...

پروژه بررسی رابطه حمایت اجتماعی با سلامت روانی در بین دانشجویان دانشگاه

پروژه بررسی رابطه حمایت اجتماعی با...

تحقیق درباره قران و راه تشخیص هویت انسان

تحقیق درباره قران و راه...

تحقیق درباره قلمرو اخلاق و حقوق

تحقیق درباره...

پروژه بررسی رابطه رنگ با تیپ شخصیتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

پروژه بررسی رابطه رنگ با تیپ...

تحقیق درباره لقاح مصنوعی

تحقیق درباره لقاح مصنوعی...

تحقیق درباره قانون هوک

تحقیق درباره قانون هوک...

تحقیق درباره قدرت و انواع پرس

تحقیق درباره...

پروژه رابطه سندرم پیش از قاعدگی با پرخاشگری در دانشجویان دختر رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامی

پروژه رابطه سندرم پیش...

تحقیق درباره گواهان فردا قیامت

تحقیق درباره گواهان...

وکتورهای متنوع چهار خانه

وکتورهای متنوع چهار خانه...

تحقیق درباره لیزر و EDM

تحقیق درباره لیزر و...

پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان

پروژه بررسی رابطه عزت نفس با...

تحقیق درباره قانون هوک

تحقیق درباره قانون هوک...

پروژه بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت زناشویی زنان متاهل

پروژه بررسی رابطه هوش هیجانی...

تحقیق درباره فرشبافی

تحقیق درباره...

تحقیق درباره ادغام

تحقیق درباره...

تحقیق درباره قانون مطبوعات

تحقیق درباره قانون...

پروژه بررسی سبک های حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر معتاد

پروژه بررسی سبک های حل...

تحقیق درباره لوبیا

تحقیق درباره لوبیا...

تحقیق درباره حمل ونقل

تحقیق درباره حمل...

فعالیت های غیر ارادی مانند پلک زدن، عطسه، سرفه اطلاعات جمع آوری کنید صفحه 30 کتاب علوم کلاس هشتم

فعالیت های غیر ارادی...

تحقیق درباره قانون حاکم بر حدود اختیارات مدیران در شرکت های سهامی

تحقیق درباره قانون حاکم...

پروژه بررسی علل افت تحصیلی از دیدگاه معلمان و راههای مقابله با آن در مدارس دخترانه متوسطه

پروژه بررسی علل افت تحصیلی از دیدگاه...

تحقیق درباره لباس درقرآن

تحقیق درباره...

تحقیق درباره اساس قرقره

تحقیق درباره اساس قرقره...

آموزش کاربرد فتوشاپ در عکاسی _ اورجینال

آموزش کاربرد فتوشاپ...

تحقیق درباره قالب گیری فلزات

تحقیق درباره قالب گیری فلزات...

پروژه بررسی علل افسردگی در زنان 65_25 سال

پروژه بررسی علل...

تحقیق درباره فلسفه قیام عاشورا

تحقیق درباره فلسفه قیام عاشورا...

تحقیق درباره قارچهای خوراکی

تحقیق درباره قارچهای خوراکی...

پاورپوینت برداشت از بناهای تاریخی بازار تبریز (تیمچه ملک) کاربری:فرش
پاورپوینت اهداف در برنامه ریزی درسی
پاورپوینت تاب آوری اجتماعی و عملیات روانی
پاورپوینت عملکرد راوانشناسان اجتماعی
پاورپوینت اصول طراحی باغ ایرانی (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت تحلیل اپرای سیدنی (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت اخلاق و مبانی آن
پاورپوینت ساختمان درختان (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت زنبور عسل (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت صورتهای فلکی (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت اعداد در معماری (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت عنصر آهن و نقش آن در زندگی انسان (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت مهندسی ژنتیک (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت نور (پروژه درس انسان، طبیعت، معماری)
پاورپوینت مسجد کلکته چی (پروژه برداشت از بناهای تاریخی)
پروژه بررسی امکان استقرار نظام پارلمانی در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران. doc
پروژه امنیت ملی بین الملل و ایران. doc
پروژه بررسی اختیارات مجامع عمومی شرکت های سهامی و تعاونی. doc
پروژه اکو (ECO) و تحولات آن. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع عقد و اجاره. doc
پروژه بیمه های اشخاص. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع آزادی مشروط. doc
پروژه حقوق با موضوع مضاربه. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع حریم خصوصی. doc
پروژه بررسی کیفیت حل وفصل دعاوی کیفری درشورای حل اختلاف. doc
پروژه بررسی ماده 128 و تبصره آن از ق.آ.د.ک. doc
پروژه بررسی نحوه تنظیم اسناد در دفتر اسناد رسمی. doc
پروژه رشته حقوق با موضوع عکاسی تبلیغاتی. doc
پروژه کلیاتی دئر مورد طلاق. doc
پروژه حقوق بازرگانی. doc
پروژه بررسی تأثیر در افزایش سود انباشته بر میزان تغییرات سود قبل از بهره و مالیات سال بعد شرکت ها
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی تأثیر مشاوره گروهی به شیوه مراجع محوری در تغییر خودپنداره نوجوانان بزهکار
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی تحلیل کلام
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی تعریف تحلیلی افراد تا چه میزان به تعریف اسمی واژه (باحجاب) نزدیک است
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی دوستی های قبل از ازدواج و تاثیر آن در بهداشت زندگی زناشویی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه رابطه اضطراب و انگیزه پیشرفت در بین دانشجویان دختر و پسر
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه بازی های رایانه ای خشن بر پرخاشگری دانش آموزان مقطع راهنمایی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه حمایت اجتماعی با سلامت روانی در بین دانشجویان دانشگاه
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه رنگ با تیپ شخصیتی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه رابطه سندرم پیش از قاعدگی با پرخاشگری در دانشجویان دختر رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامی
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه عزت نفس با پرخاشگری در دانش آموزان
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه هوش هیجانی و رضایت زناشویی زنان متاهل
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی علل افت تحصیلی از دیدگاه معلمان و راههای مقابله با آن در مدارس دخترانه متوسطه
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی علل افسردگی در زنان 65-25 سال
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی علل بزهکاری در نوجوانان دختر و پسر
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی علل و عوامل اجتماعی و عاطفی در گرایش به اعتیاد در بین جوانان
توضیحات بیشتر - دانلود
پروژه بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی و انگیزه پیشرفت
پروژه بررسی امکان استقرار نظام پارلمانی در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران. doc
پروژه بررسی اختیارات مجامع عمومی شرکت های سهامی و تعاونی. doc
پاورپوینت روستای اسپراخون (پروژه درس شناخت و طراحی معماری روستایی)
پروژه برسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی
پروژه بررسی کارآمدی بازی درمانی رفتاری - شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر 11-8 ساله مبتلا به اختلال سلوک
پروژه بررسی همبستگی بین اختلافات خانوادگی و افت تحصیلی
پروژه بررسی رابطه پرخاشگری و پیشرفت تحصیلی در بین دانش آموزان مقطع ابتدایی به جز مقطع اول دبستان
پروژه بررسی رابطه هوش شناختی و هوش هیجانی
پروژه بررسی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی وسلامت روان دربین دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان
پاورپوینت روستای کندوان (پروژه شناخت و طراحی روستایی)
پروژه اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده ها
پروژه مقایسه رضایت زناشوئی در بین زنان مطلقه و زنان متأهل
پروژه بررسی تأثیر ورزش بر سلامت روانی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور
پروژه مقایسه کودکان تیز هوش از نظر شخصیت با کودکان عادی

کلمات کلیدی :
  • حسن حسنی